וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! חדשות מסכמת שנה בפלילים

אסף גולדרינג מתאבד בכלא, איתי בן דרור רוצח את שלושת ילדיו, פרשת הולילנד מסתעפת ומאבטח הרמטכ"ל מורשע ונכנס לכלא. וואלה! חדשות מגישה את כל הידיעות שעשו את תש"ע בפלילים

י' תשרי, 28.9.09

לאחר שהודה ברצח בתו נועה בת ה-3, שם אסף גולדרינג קץ לחייו במהלך טיול בחצר של כלא "הדרים". התאבדותו של גולדרינג הוסיפה אש למדורת הטענות כלפי רשלנות שירות בתי הסוהר, שתחת השגחתם התאבדו תוך שנה 13 אסירים, בהם גם דודו טופז.

כ"ט תשרי, 17.10.09

בבוקר יום שבת נדקרו למוות ששת בני משפחת אושרנקו, בהם ילדה בת 3 ותינוק בן 3 חודשים, בדירתם בראשון לציון. כחודש לאחר הרצח, הוגש כתב אישום בגין רצח, שוד, קשירת קשר לביצוע פשע, הצתה, התפרצות והעלמת ראיות, נגד דמיאן קרליק ואשתו נטליה, שהועסקו על ידי הזוג אושרנקו.

א' חשון, 19.10.09

מנהלה המיתולוגי של מכבי תל אביב, מוני פנאן, מתאבד בתלייה בביתו שבתל אביב. פנאן הותיר אחריו אשה ו-3 ילדים, וגם חרושת חשדות על בנק הלוואות שניהל, והביא, בסופו של דבר, להידרדרות האיומה במצבו הנפשי והכלכלי.

ט"ו טבת, 1.1.10

גופתו של לאון קלנטרוב בן ה-7 נמצאת בביתם של האחים התאומים נאור ואדיר סודמי. במשטרה חושדים כי האחים פיתו את לאון להגיע לביתם ושם רצחו אותו. החוקרים אף טענו כי השניים לא אנסו את הילד, אך ביצעו בו מעשים מגונים עד אשר הגיעו לסיפוק מיני. לאחר מכן, הם חנקו את לאון למוות והכניסו את גופתו אל מתחת לאחת המיטות בחדרם.

כ"ח טבת, 14.1.10

חוקרי מחלק החקירות במפלג התשאול של ימ"ר תל אביב עוצרים את גואל רצון, החשוד כי ביצע עבירות חמורות של התעללות, החזיק בני אדם בתנאי עבדות וביצע שורה של עבירות מין .17 נשותיו ו-40 ילדיו של רצון פונו למקלטי רווחה ברחבי הארץ.

א' אדר, 15.2.10

פורום "תקנה" מפרסם הודעה יוצאת דופן, לפיה הגיעו לחבריו תלונות נגד הרב מוטי אלון, מבכירי הציונות הדתית, בדבר "מעשים המנוגדים לערכי הקדושה והמוסר". כעבור חצי שנה מהפרסום, בתום חקירה פלילית, מחליטה המשטרה שישנה תשתית ראייתית נגד הרב מרדכי אלון וממליצה להעמידו לדין.

י"ב שבט, 27.1.10

מהומה בבית המשפט העליון: במהלך דיון השליך פיני כהן, תושב ירושלים בן 52, את נעליו לעברה של נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש. ביניש נפגעה בראשה ולאחר מכן השתלטו אנשי משמר בית המשפט על כהן כשהם מזעיקים באופן מיידי את כוחות הביטחון. חצי שנה אחר כך גזר בית משפט השלום בירושלים שלוש שנות מאסר על כהן, שהורשע בתקיפה שגורמת חבלה של ממש ובביזיון בית המשפט.

כ"ג ניסן, 7.4.10

היחידה הארצית לחקירות הונאה מתירה לפרסום כי עורך הדין אורי מסר, מקורבו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נעצר בחשד לפרשת שחיתות חמורה שבמרכזה פרויקט הנדל"ן "הולילנד". פרשה זו תסתעף במהרה לעצורים וחשודים רבים נוספים, ולאחת הפרשיות הסבוכות ביותר שידעה שחיתות הנדל"ן הישראלית.

י"ג אב, 24.7.10

איתי בן דרור רוצח את שלושת ילדיו כנקמה באמם. כוחות משטרה שהגיעו לדירה ברחוב בורוכוב בנתניה מוצאים במקום את גופותיהם של אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10. מחקירת המשטרה עולה כי האב סימם את ילדיו, השכיב אותם לישון, רצח אותם בדקירות סכין וכיסה את הגופות בשמיכות. לאחר מכן ניסה האב להתאבד, אולם נותר בחיים.

י"ח אב, 29.7.10

בית המשפט המחוזי בתל אביב גוזר עונש של שמונה שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי על ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שהורשע במסגרת עסקת טיעון בתקיפה ובניסיון לביצוע מעשה סדום. אפרתי, שחויב לשלם לנפגעת פיצוי בסך 150 אלף שקלים, תקף את המתלוננת באלימות בנמל תל אביב, לאחר שיצא ממועדון חשפנות בו חגג את מסיבת הרווקים שלו.

כ"ח אב, 8.8.10

השוטר שחר מזרחי, שהורשע בהריגתו של הפורץ מחמוד גנאים, החל לרצות את עונש מאסר של 30 חודשים בבית הכלא גלבוע. מזרחי הגיע לבית הכלא כשהוא מלווה בעשרות חברים ושוטרים, בהם גם מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן. החמרת גזר דינו של מזרחי עוררה סערה גדולה בקרב המשטרה והציבור בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully