וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: תקיפה באירן תוביל להשמדת ישראל

אחרי שסיים להתעמת עם הרשות הפלסטינית על רקע חידוש המו"מ, התפנה נשיא אירן לאיומים הקבועים המכוונים לירושלים: "כל פעולה נגד אירן תוביל לחיסול הישות הציונית"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד אמר אתמול (ראשון) כי כל מתקפה על הרפובליקה האיסלמית תביא להשמדת ישראל. במסיבת עיתונאים שערך במהלך ביקורו בקטאר אמר הנשיא האירני כי "הישות הציונית וממשלת ארצות הברית יפגעו בכל מדינה באזור, הם לא ימתינו כדי לקבל אישור לכך, אבל כרגע הן לא יכולות. בכל מקרה, לאירן יש את היכולת להגיב, חזק וקשה". כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית.

בסוף השבוע התעמת הנשיא אירני עם נציגי הרשות הפלסטינית, על רקע חידוש המשא ומתן עם ישראל. במהלך עצרת שנערכה ביום שישי בטהרן לציון "יום אל קודס" להזדהות עם המאבק הפלסטיני, אמר אחמדינג'ד שהרשות אינה מייצגת את הפלסטינים. "על מה הם דנים? את מי הם מייצגים?" תהה נשיא אירן, "מי נתן להם את הזכות למכור חלק מפלסטין? העם הפלסטיני ועמי האזור לא יתירו להם למכור אפילו אינץ' מאדמת פלסטין לאויב".

ברשות הפלסטינית תקפו בתגובה בחריפות את אחמדינג'ד. הדובר נביל אבו רודיינה מסר כי לנשיא אירן "שאינו מייצג את העם האירני, שזייף את תוצאות הבחירות בארצו ונטל את השלטון בהונאה, אין זכות לדבר על פלסטין, על נשיאה או על נציגיה הרשמיים".

אבו רודיינה הוסיף כי "אנחנו מגנים על הזכויות והאינטרסים של האומה שלנו", ושלא ירשו לאף גורם "לאיים עלינו או להטיל ספק בלגיטימיות של אש"ף המונהג על ידי אבו מאזן".

עדכון ראשון: 20:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully