וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור שוקל לסייע לאירנית שנידונה לסקילה

הכס הקדוש עשוי להירתם לטובתה של האירנית שנידונה למוות בסקילה, לאחר שהורשעה בניאוף. "עמדת הוותיקן היא שמוות בסקילה הוא צורה ברוטלית במיוחד של עונש מוות"

האפיפיור בנדיקטוס ה-16 עוקב אחר המקרה של האירנית, שנידונה למוות בסקילה ולא פוסל את האפשרות שיתערב לטובתה באמצעים דיפלומטיים. כך נמסר היום (ראשון) מהוותיקן. דובר הוותיקן פרדריקו לומברדי מסר בהצהרה כי כפי שעשה בעבר במקרים הומניטריים, האפיפיור יתערב במקרה זה אם יתבקש בידי רשויות במדינה אחרת ויעשה זאת באמצעים דיפלומטיים ולא באופן פומבי.

"הכס הקדוש עוקב אחר המקרה בתשומת לב", מסר לומברדי. "עמדת הכנסייה, המתנגדת לעונש מוות, היא שמוות בסקילה הוא צורה ברוטלית במיוחד של עונש מוות".

האירנית, סאקינה מוחמדי אשטיאני, נידונה למוות בסקילה לאחר שהורשעה ב-2006 בניאוף. ביולי דווח כי רשויות באירן בוחנים מחדש את עונש המוות בסקילה של האישה. לדברי מוחמד ג'אבאד לאריג'ני, ראש המועצה לזכויות אדם באירן, גורמים משפטיים בוחנים שוב את גזר הדין וכי אחד מראשי מערכת המשפט סבור כי יש להשתמש בשיטת ענישה אחרת ולא בסקילה. "עונש סקילה קיים תחת החוק אך השופטים משתמשים בו לעיתים רחוקות", אמר לאריג'ני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully