וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הערבית: מוכנים לנורמליזציה עם ישראל

מזכ"ל הליגה הערבית עמר מוסא הביע אופטימיות ביחס למשא ומתן הישיר בין ישראל והפלסטינים ואמר כי הוא צופה שסבב השיחות הנוכחי יהיה האחרון. "אנו רואים את המשא ומתן מתחיל, בואו וניתן לו הזדמנות"

מזכ"ל הליגה הערבית עמר מוסא הביע אמש (שישי) אופטימיות באשר למשא ומתן הישיר בין ישראל והפלסטינים. לדבריו, "סבב השיחות הזה יהיה האחרון שבהן". מוסא אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי "אנו רואים את המשא ומתן מתחיל, בואו וניתן לו הזדמנות".

לדבריו, העולם הערבי מוכן לשלום מלא עם ישראל בתמורה לנסיגה מהשטחים הכבושים, בהם מזרח ירושלים. במסיבת עיתונאים שנערכה באיטליה, אמר מוסא, כי "אין אלטרנטיבה אחרת מלבד ללכת קדימה ולהמשיך ולהשיג שלום אמיתי".

לדבריו, הערבים מוכנים לשלום ולנורמליזציה ביחסים עם ישראל. מוסא אמר כי השיחות "לא היו רעות בשביל התחלה" אך הדגיש את החשיבות בפתירת סוגיית ירושלים.

הצהרה זו מגיעה לאחר שבתחילת השבוע הצהיר מוסא כי הוא פסימי לגבי הצלחת המשא ומתן הישיר. "אנו מקווים שהשיחות יצליחו אך כולנו מאוד פסימיים בשל ניסיון העבר", אמר בראיון לרויטרס. הוא הוסיף כי החסות שפרש נשיא ארצות הברית ברק אובמה על השיחות היא התקווה היחידה להצלחתן. "התקווה היחידה להצלחת השיחות היא הכנות של אובמה והרצון שלו להשיג משהו טוב בכהונתו", אמר מוסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully