וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "לשיחות השלום אין עתיד"

בנאום שנשא לרגל "יום אל-קודס", אמר מזכ" ל חיזבאללה חסן נסראללה כי שיחות השלום "נולדו מתות, וגורלן נחרץ לאבדון". לדבריו, לא ייתכן שירושלים תהיה בירתה של מדינת ישראל

בעוד בוושינגטון מקווים לעתיד חדש באזור, נסראללה מבהיר כי איננו תולה כל תקווה במשא ומתן הישיר. בדברים שנא ממקום מחבואו בבירות לרגל "יום אל-קודס" לציון ההזדהות עם העם הפלסטיני, אמר נסראללה כי שיחות וושינגטון "נולדו מתות", וכי "גורלן נחרץ". השייח' הוסיף כי ירושלים לעולם לא תוכל להיות בירתה של מדינת ישראל, שאיננה חוקית.

נסראללה הוסיף כי האויב הישראלי ניצב בפני אתגרים רבים, וכי דרכם של הישראלים והאמריקאים נכשלה, ודרכה של ההתנגדות ניצחה. עם זאת הוא הדגיש כי העימות טרם הגיע לסיומו.

נסראללה התייחס גם לתקרית הירי שאירעה בגבול הצפון בתחילת חודש אוגוסט. הוא הביע צער על כך שפוליטיקאים לבנוניים ניצלו את התקרית המצערת למען מטרות פוליטיות. כמו כן הדגיש נסראללה כי הוא איננו עוסק במסקנות ועדת החקירת הבינ"ל שהקים האו"ם לבדיקת המקרה.

מדבריו של נסראללה נעדרה כל התייחסות לדיווחים שפורסמו היום בכלי התקשורת בלבנון, לפיהם אירעה סדרת פיצוצים במחסן נשק של חיזבאללה בדרום המדינה. לפי הדיווחים, בעקבות הפיצוצים אש פשטה במקום, וכוחות חיזבאללה הוזעקו בכדי לחקור את נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully