וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: חוששים מריגול ישראלי דרך ה"בלקברי"

מפקד משטרת דובאי, שהאשים את ישראל בעבר בהתנקשות בבכיר חמאס אל-מבחוח, הסביר כי הסיבה להגבלות על מכשיר ה"בלקברי" במדינה היא חשש מריגול. "לישראל יש גישה לכל המידע העובר במכשיר"

תירוץ קלוש או זהירות מתבקשת? משטרת דובאי נימקה היום (שישי) את עיכוב הפצתו של מכשיר ה"בלקברי" במדינה. לדברי מפקד המשטרה, הסיבה לכך היא חשש מפני ריגול ישראלי ואמריקאי באמצעות המכשיר.

דחי חלפאן תמים, מפקד משטרת דובאי אמר בראיון לאתר חדשות מקומי, כי "ארה"ב היא המרוויחה העיקרית מכך שאין פיקוח על ה'בקלברי', כיוון שיש לה אינטרס לרגל אחר איחוד האמירויות. המערב האשים אותנו בגזילת חירויותיהם של משתמשי המכשיר, בעוד שלארה"ב, לישראל, לבריטניה ולמדינות נוספות יש גישה מלאה למידע העובר בו".

לאחר ההתנקשות בבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בחודש ינואר בדובאי, היה תמים אחד הראשונים שהאשימו את ישראל בגלוי בחיסול. עם זאת, בדבריו היום לא פירט תמים מדוע הוא סבור שארה"ב מעוניינת לרגל אחר ארצו.

באמירויות ישנם כחצי מיליון בני אדם המחזיקים ברשותם "בלקברי". אולם, הממשל הודיע כי היא משהה את כל שירותי האינטרנט של המכשיר החל מחודש אוקטובר, עד שלממשלה תהיה גישה להודעות המוצפנות המועברות באמצעות המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully