וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדופיל המסוכן אדריאן שוורץ שוב ברחובות

עבריין המין, שסיים לרצות 20 שנה בכלא לאחר שהורשע באונס ילדה בת 10, שוחרר בתנאים מגבילים. בין היתר, נאסר עליו להתקרב לבתי ספר ומתנ"סים והוא ישהה במעצר בית לילי

עבריין המין, הפדופיל אדריאן שוורץ, שוחרר היום (חמישי) מהכלא לאחר שסיים לרצות 20 שנות מאסר בגין אונס של ילדה בת 10 במרתף בניין בירושלים. לאור החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב לפני כשבוע, שוחרר שוורץ בתנאים מגבילים, ונאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת בתיק, ועם קטינים אחרים. כמו כן, נאסר עליו להתקרב לבתי ספר ומתנ"סים והוא ישהה במעצר בית לילי, החל מהשעה 21:00.

שוורץ בן ה-66 הורשע לפני 18 שנים בביצוע שני מעשי אונס בקטינות ונידון ל-25 שנות מאסר. הוא ערער לעליון, זוכה מאחד האישומים, ועונשו הופחת ל-20 שנות מאסר. ההרשעה שנותרה בעינה הייתה בגין אונס של ילדה בת 10, אותה פגש ברחוב בירושלים. שוורץ הוביל אותה למרתף ושם אנס אותה.

ב-2005 הורה בית המשפט העליון לערוך לשוורץ משפט חוזר גם לגבי האישום הזה, לאחר שחוות דעת קבעה כי הדנ"א שנמצא במרתף אינו של שוורץ. מנגד, הפרקליטות טענה כי בידיה ראיות דנ"א המפלילות את שוורץ בשני מקרי אונס מהם זוכה בעבר. בשנה שעברה קבע בית המשפט שוב כי שוורץ אנס את הילדה, והשאיר את העונש על כנו.

בפרקליטות טענו כי מסוכנותו של שוורץ גבוהה, ודרשו להטיל עליו צו פיקוח שכולל שורה של מגבלות. השופט ג'ורג' קרא, הביע תרעומת על כך שבקשת הפרקליטות הוגשה סמוך כל כך למועד שחרורו, אולם כתב בהחלטתו כי "לא נראה לי נכון שהציבור יישא בתוצאות של שיהוי או מחדל של הרשות, במיוחד במי שבעניינו הוגשה חוות דעת הקובעת כי מסוכנותו גבוהה".

פרקליטו של שוורץ, עו"ד עופר אשכנזי מהסנגוריה הציבורית, אמר לאחר ההחלטה כי "המדינה פעלה במחדל ובשיהוי תוך שהיא פוגעת בזכויותיו של שוורץ". הוא הוסיף ששוורץ הסכים לכל התנאים מלבד למעצר הלילה. "הצו שניתן גורף מדי. אנחנו נלמד את ההחלטה ונחליט האם לפנות לעליון", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully