וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייבור זועמים על בלייר: "הספר מסב נזק"

בכירים במפלגת הלייבור הביעו זעם בעקבות התבטאויותיו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר, בספר זכרונותיו. "הספר עלול לפתוח פצעים שכבר הגלידו"

חברים בכירים במפלגת הלייבור בבריטניה קיבלו בהלם ובזעם את ההאשמות שהטיח בהם ראש ממשלת בריטניה לשעבר ושליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר בספר הזכרונות החדש שלו - "המסע", שיצא לאור אתמול. בכירים במפלגה אמרו היום (חמישי) כי הספר "מהווה סכנה לפתיחת הפצעים שכבר הגלידו בתקופתה החדשה של המפלגה", וכי הוא עלול להסב לה נזק רב בעת שהיא מנסה להתאושש מהפסדה בבחירות.

מקורבים למחליפו של בלייר בתפקיד ראש הממשלה, גורדון בראון, אמרו כי בלייר "הוזה" והזהיר כי הספר עלול לגרום להרס הדדי. בספרו ביקר בלייר את בראון באופן חריף והבהיר כי הוא בעל "אפס אינטליגנציה רגשית". בלייר ציין כי בראון נהג להפעיל עליו "לחץ בלתי נפסק" בעניינים שונים, בעת ששימש כשר האוצר בממשלתו. בלייר גם הודה כי שקל לפטר את בראון מספר פעמים, אולם לא הצליח למצוא מישהו שיחליף אותו.

ראש ממשלת בריטניה לשעבר תיאר את בראון בספר כ"מטריף" וכ"בלתי אפשרי" והבהיר כי תקופת כהונתו כראש הממשלה "הינה אסון שלא יכול היה לעבוד אף פעם". "קל לומר עתה, נוכח תקופתו כראש ממשלה, שהייתי צריך לעצור זאת. בזמנו זה היה בלתי אפשרי", הוא כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully