וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו וכלאו בן משפחה כי הצטלם כאישה

8 בני משפחה מטמרה מואשמים שחטפו וכלאו את בן משפחתם, לאחר שלטענתם הוא חילל את כבודם כאשר הצטלם בבגדי אישה. לפי כתב האישום, השמונה כבלו את הצעיר לחלון ביתם למשך שעות

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שמונה בני משפחה אחת, בהם קטין, בגין כליאה של בן משפחתם בביתם ביישוב טמרה. בני המשפחה כלאו את הצעיר לאחר שלטענתם הוא חילל את כבוד המשפחה בכך שהופיע כאישה במועדונים בתל אביב, הצטלם בבגדי נשים ופרסם את תמונותיו ברשת החברתית פייסבוק. השמונה נאשמים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חטיפה לשם כליאה, חטיפה לשם איומים, כליאת שווא, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב, בשבוע שעבר הגיעו בני המשפחה למקום מגוריו של הצעיר בעיר. הם התנפלו עליו כאשר יצא מדירתו וריססו על פניו גז מדמיע. בני המשפחה הכניסו אותו בכוח לרכבם, כבלו את ידיו באמצעות חגורות, הסתירו את עיניו בסרט דביק ואיימו עליו - כך נטען - שידקרו אותו אם לא ישתוק. לאחר מכן, הסיעו חלק מן הנאשמים את הצעיר לבית של המשפחה בטמרה, קשרו אותו באמצעות שרשרת ברזל לחלון הבית ונעלו אותו בחדר במשך מספר שעות.

עוד עולה מכתב האישום, כי האירוע בשבוע שעבר היה האחרון מבין סדרת אירועים דומים. באירוע הראשון, שהתרחש במאי השנה, חטפו הנאשמים את הצעיר ממקום עבודתו בתל אביב תוך שהם טוענים כי אמו אינה חשה בטוב ועליו לנסוע עמם ברכב לבקר אותה בטמרה. כאשר המתלונן סירב להתלוות אליהם, הם אחזו בידיו, הובילו אותו בכוח לרכב והסיעו אותו לטמרה. בעת ששהה בדירת הוריו במקום, תקפו אותו - כך נטען - חלק מבני המשפחה, בעטו וסטרו לו בכל חלקי גופו, כבלו את רגלו ונעלו אותו בחדר. על פי כתב האישום, הם עשו זאת לאחר שהצעיר הצטלם כאשר הוא לבוש בבגדי כלה.

בכתב האישום נאמר, כי במקרה אחר, שאירע בחתונה של בת משפחה, רדפו אביו ודודו של הצעיר אחריו לכיוון יערות אעבלין על מנת לפגוע בו, מתוך כוונה לגרום לו לחדול ממעשיו. הצעיר התחבא ביער עד שחולץ על ידי המשטרה. הפרקליטות הגישה בקשה לעצור שבעה מתוך שמונת הנאשמים בפרשה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully