וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצוע בפיגוע הירי: רק בנס נשארתי בחיים

משה מורנו, שנפצע באורח בינוני לאחר שמחבלים פתחו באש לעבר הרכב שבו הוא נסע עם רעייתו סמוך לרמאללה, שחזר הבוקר את רגעי האימה. "הם עצרו כמטר מאיתנו וניסו לבצע וידוא הריגה, אבל היה להם מעצור בנשק"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"המחבלים ניסו לבצע וידוא הריגה ועצרו כמטר מאיתנו. למזלנו, היה להם מעצור בנשק". כך סיפר הבוקר (חמישי) משה מורנו, שנפצע אמש באורח בינוני לאחר שמחבל ירה לעבר הרכב שבו הוא נסע בצומת רימונים באזור בנימין. בפיגוע הירי גם נפצעה באורח קל שירה מורנו, רעייתו של משה שהיתה עמו ברכב. בראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר מורנו: "אני מודה לקב"ה מלוא הפה על בערך עשרה ניסים שקרו לי במשך 6-5 דקות".

"היינו בדרך מירושלים חזרה הביתה למעלה אפרים", שחזר הפצוע את השתלשלות האירועים אמש. "נסענו כדרכנו לכיוון כוכב השחר. כשירדנו מציר 60, שהוא למעשה הציר המרכזי ביהודה ושומרון, לכיוון כביש אלון שהוא תוחם מזרחית את יהודה ושומרון, אחרי כמה קילומטרים הרגשתי רכב שסנוור אותי מאחוריי. סימנתי לו עם אורות מצוקה. הוא לא התייחס, ישב לי על הזנב במשך כדקה עד שהזזתי את המראה הקדמית והמשכתי לנסוע".

"אמרתי שאסע לאט כדי שיעקוף אותי וכך אפטר ממנו", הוסיף מורנו. "למעשה הם שיחקו איתי במשך כמה דקות עד שבאחד הסיבובים ככל הנראה פתחו עלינו באש. הם עקפו אותנו, נצמדו לאוטו וירו. רק בדלת שלי היו למעלה מעשרה קליעים".

"הקב"ה הציל אותי מהפיגוע באמצעות תאונת הדרכים", הצהיר מורנו. "הם ניסו לעשות וידוא הריגה מבחינתם ועצרו כמטר מאיתנו. ככל הנראה היה מעצור בנשק שניתן להם במתנה לפני 15 שנה על ידי ממשלת ישראל. כשאני פצוע ומבין שהרגל שלי פגועה אני מתגלגל החוצה מהרכב ומגלגל גם את אשתי. יש הרבה דברים שאתה מבין רק אחרי שזה קרה, ואני לא ממש מבין עדיין שניצלו לי החיים ושזה היה יכול להיגמר אחרת".

"התחלתי להתגלגל למטה בהבנה שבתוך שנייה הם מתפעלים את המעצור ומתחילים לרסס אותנו", המשיך מורנו בתיאור. "אמרתי לאשתי להתגלגל כמה שיותר מהר למטה. אחר כך תפסתי מחסה יחד עם אשתי, התגלגלנו מאחורי סלע גדול. התקשרנו למשטרה והגעתם של השוטרים התמהמהה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully