וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: האישה כרעה ללדת, הרופאים התקוטטו

אישה ותינוקה נמצאים במחלקה לטיפול נמרץ בבי"ח בסיציליה לאחר שבמהלך הלידה התקוטטו שני רופאים על הדרך שבה יש להמשיך את הטיפול באם. בעלה: "לא ייאמן ששני אנשי מקצוע לכאורה יכולים להתנהג כך"

אם ותינוקה נאבקים על חייהם בבית חולים בסיציליה לאחר ששני רופאים התקוטטו ביניהם בזמן שהיא כרעה ללדת. לאורה סאלפייטרו, בת 30, איבדה הרבה דם ונאלצה לעבור כריתת רחם בזמן שבנה היילוד אנטוניו עבר שני התקפי לב במהלך לידתו בעיר מסינה שבאי.

הוויכוח החל כשסלפייטרו הגיעה ביום חמישי שעבר לבית חולים לאחר שהיתה לה ירידת מים. בזמן שהיא גנחה מכאבים על המיטה, הרופאים החלו להתווכח אם היא צריכה ללדת באופן טבעי או בניתוח קיסרי.

לפי העיתון הבריטי "דיילי מייל", הוויכוח הפך לאלים. שני הרופאים, ראש מחלקת היולדות ורופא במחלקה, הושעו מעבודתם והם נחקרים בידי ארבעה גורמים – המשטרה, בית החולים, התובע המקומי, ומשרד הבריאות ברומא.

אחד הרופאים הכחיש כי יש קשר בין המריבה למה שקרה בזמן הלידה. אולם בעלה של סאלפייטרו, מתאו מולוניה, אמר שלא היה שום סימן לסיבוכים כשרעייתו הגיעה לבית חולים. לדבריו, הוא התחנן בפני הרופאים שיפסיקו לריב וייטפלו ברעייתו שנמצאה במצוקה. "אני עלול לאבד את משפחתי בגלל שהצוות הרפואי התחיל להתווכח בחדר הלידה. זה מדהים. אני עדיין לא יכול להאמין ששני אנשי מקצוע לכאורה יכולים להתנהג בצורה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully