וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורם של החתולים לזרוק אישה לפח אשפה

אולי לחתולים באמת יש תשע נשמות. סילווסטר, החתול המפורסם מה"לוני טונס", יוצא לעזרת החתולה הבריטית שהושלכה לפח ונסגרה בו למשך 15 שעות. כך נראה חתול שלא נשאר חייב

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

האינטרנט נוקם באישה שזרקה חתולה לפח. מרי בייל, תושבת קובנטרי בת 45, תיזכר לדיראון עולם כאישה שצולמה כשהיא משליכה את החתולה "לולה" לפח. לאחר שזהותה נחשפה, הפכה בייל למטרה נעה לחיצי הביקורת של גולשי אינטרנט ברחבי העולם. לצד משחק מחשב העוסק בהשלכת בייל לפח – הועלה לאתר יו-טיוב סרטון שבו סילווסטר, החתול המפורסם, נוקם באישה בשם כל החתולים.

סילווסטר, אחת הדמויות המצויירות המוכרות ביותר, זכור מסדרת האנימציה "לוני טונס" של האחים וורנר במרדפו הכושל אחת הציפור "טוויטי". בסרטון שהועלה לאינטרנט, סילווסטר החתול דווקא מצליח להניח את ידיו על בייל, משיב לה מידה כנגד מידה – וזורק אותה לפח. לאחר מכן, סילווסטר פותח בריקוד ניצחון, למען כל חתולי העולם.

הצילומים עוררו סערה גדולה בבריטניה, ואף ניק קלג, סגנו של ראש ממשלת בריטניה, הביע מורת רוח נוכח הסרטון. "קשה לראות את הסרטון יוצא הדופן הזה, שבו הגברת פשוט הניחה את החתולה בתוך הפח. בצדק, רוב האנשים אינם יכולים להבין כיצד זה יכול לקרות". מצדה, בייל אמרה כי היא "אינה מבינה על מה המהומה הגדולה".

בסרטון המקורי, נראית בייל כשהיא הולכת ליד חתולה בת ארבע בשם לולה, ועוצרת כדי ללטף אותה. לפתע היא מרימה את החתולה בעורפה, זורקת אותה לתוך פח גדול סמוך וסוגרת את המכסהו. לולה נלכדה בפח למשך 15 שעות עד שבעליה שמע אותה מייללת וחילץ אותה ללא פגע. לאחר שמצא את חיית המחמד שלו, פתח הבעלים דאריל מאן בחקירה לגלות כיצד היא הגיעה לפח. הוא בדק צילומים של מצלמת אבטחה במעגל סגור- ושם נחשף לתמונות המפלילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully