וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא שלך גנן? נשים אוהבות "התחלות" נדושות

סקר שנערך בבריטניה מגלה כי שתיים מכל שלוש נשים אוהבות שגברים פונים אליהן במשפטי פתיחה נדושים. ולאיזה מקום הגיע "כאב לך כשנפלת מגן עדן?" ברשימת השורות השחוקות?

משהו לזכור לפעם הבאה שאתם שוברים את הראש בניסיון למצוא שורת פתיחה: סקר חדש שמתפרסם הלילה (שישי) בבריטניה קובע כי שתיים מכל שלוש נשים אוהבות שגברים פונים אליהן במשפטי פתיחה נדושים. לפי הסקר, שנערך על מדגם של 3,000 בריטיות, כמעט 40% מהנשים יצאו עם גברים שהתחילו איתן עם משפטים כאלה, וכ-10% ניהלו מערכות יחסים ארוכות עם הגברים חסרי-המעוף. עוד עולה מהסקר כי 59% מהנשים סבורות שגבר שמשתמש בשורה נדושה מראה בכך שהוא ניחן בחוש הומור מפותח, ואחוז דומה מהן מאמינות שהדבר מעיד על ביטחון.

דובר המכון שאחראי לסקר המקורי אמר כי "במשך שנים, משפטי-פתיחה נחשבו צעד נואש, ומשהו שרק גברים בודדים יעזו לנסות. אבל נראה כי הם הדרך הטובה ביותר לליבה של אישה. נשים אוהבות גברים עם הומור, ומשפטים כאלה מעידים על התכונה הזו. דרוש הרבה ביטחון כדי לפתוח במשפט מחץ נדוש, והרבה נשים לא יכולות לעמוד בפני הביטחון הזה. אם תעשו את זה לא יותר מדי ברצינות, יכול להיות שיתמזל מזלכם".

הסוקרים מציגים גם את 20 שורות הפתיחה הנדושות ביותר, וכשירות לקוראי וואלה!, החלטנו לרכז למענכם את הטובים ביותר. במקום הראשון – "האם את מאמינה באהבה ממבט ראשון, או שעליי לחלוף על פניך שוב?". במקום השני – "מלבד להיות יפה, מה עוד את עושה למחייתך?". הקלאסיקה הים-תיכונית - "כאב לך כשנפלת מגן עדן" - רק במקום השביעי. והפחות מעודנים ברשימה: "חם פה, או שזו רק את?" ו-"שמלה יפה. היא תראה טוב על רצפת חדר השינה שלי".

לקינוח - מלכי הקיטש: "אבא שלך גנב? כי מישהו גנב את הכוכבים וזרע אותם בעייניך", ו- "אני מקווה שאת יודעת החייאה, כי נשימתי נעתקה בגללך". עכשיו תורכם לטקבק את שורות המחץ שלכם, שיפילו כל בחורה על הגלובוס - מלונדון ועד נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully