וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטה מפלילה בנתיבות: "שייגע לך בחזה"

בראיון לערוץ 2 הכחיש מבקר עיריית נתיבות הרב שמעון אלון את החשדות על פיהם תכנן לשלוח "נערת פיתוי" לחצר הרב יעקב איפרגן על מנת להפילו בפח. לטענתו, היוזמה היתה של הנערה. בהקלטת השיחה נשמע אלון מורה לנערה מה ואיך לצלם

מבקר עיריית נתיבות שמעון אלון החשוד כי ניסה לשלוח "נערת פיתוי" על מנת להפיל בפח את הרב איפרגן הכחיש אמש (חמישי) את החשדות כנגדו. בראיון לערוץ 2 טען אלון כי הנערה היא זו שיזמה את תכנית ההפללה.

"הראשוניות של הפנייה הייתה שלה. היא סיפרה לי על הפעילות שלה עם אישיות רבנית מקומית. לאחר מכן אמרה לי, 'מה אתה אומר אם אביא לך תיעוד של ההתנהלות עם אותה אישיות?". לדבריו, היוזמה כולה היתה של הנערה והוא רק השתתף בשיחה.

עם זאת, על פי בהקלטות שיחות הטלפון בין אלון לצעירה, נשמע אלון כשהוא מורה לצעירה כיצד לפעול. "כמה תמונות צריך?" היא שאלה והמשיכה - "עם בגדים או בלי בגדים". בהקלטה נשמע לכאורה קולו של אלון אומר לצעירה בתשובה לשאלתה מה לצלם: "נגיעה, מחזיק, לא יודע. מה אכפת לי, העיקר שיחבק אותך, יעשה משהו, שייגע לך בחזה".

המשטרה חוקרת חשד לפיו אלון ניסה לשלוח נערת פיתוי לרב יעקב איפרגן, הידוע בכינוי "הרנטגן", ולרב נוסף בעיר, הרב בנימין חן. על פי החשד, מדובר בניסיון להשפיל ולבזות אותם וכדי לפגוע במעמדם בקרב מאמיניהם על ידי הפצת התמונות.

על פי החשד, הרב אלון הציע לנערה סכום של 150 אלף שקלים, בתמורה לתמונות בעלות אופי מיני, שיתעדו את "הרנטגן" בצורה מביכה, באמצעות מכשירי צילום והקלטה בהם תצויד. בידי החוקרים ישנה הקלטה, בה מתועד המשא ומתן שניהל אלון עם הנערה. היא עצמה טענה, כי הם שוחחו מספר פעמים בנושא, וכי השיחות הוקלטו והן אכן נמצאות בידי המשטרה.

עדכון ראשון: 22:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully