וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: וידא שנהג המונית מוסלמי - ודקר אותו

תושב ניו יורק בן 21 נעצר בחשד שניסה לרצוח נהג מונית על רקע אמונתו הדתית. על פי החשד, במהלך הנסיעה החל הצעיר לקלל את הנהג וניסה לדקור אותו בפניו

תושב ניו יורק בן 21 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שתקף נהג מונית שהסיע אותו על רקע גזעני. לטענת המשטרה, החשוד, מייקל אנרייט, שאל את נהג המונית, אחמד שריף, בן 43, על אמונתו הדתית, ומשהנהג סיפר כי הוא מוסלמי, החל הצעיר לקללו ואף דקר אותו עם סכין.

על פי החשד, אנרייט נכנס למונית ובין השניים התפתחה שיחה קלילה וידידותית. לאחר מספר דקות, החשוד שאל את הנהג בין השאר לגבי מועד הגעתו לארצות הברית, אמונתו הדתית והרגלי הצום שלו ברמדאן.

לאחר שהשיב הנהג לשאלותיו, אנרייט השתתק למשך מספר דקות, ולפתע החל לקלל ולצעוק. הנהג סיפר כי אנרייט צעק לעברו "סלאם עליכום! הגעת לסוף הדרך", ותקף אותו באמצעות סכין חדה.

לאחר שהותקף, יצא שריף מהרכב בעודו מדמם, נעל את דלתות המונית והזעיק את המשטרה. הוא הובהל לבית החולים וכעת מצבו טוב. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את הצעיר, בחשד לביצוע פשע שנאה, תקיפה והחזקת כלי נשק ללא אישור. יצויין כי לקראת היערכותה לחודש הרמדאן, משטרת ניו יורק הודיעה בחודש שעבר כי בשנת 2010 בוצעו לפחות עשרה פשעי שנאה נגד מוסלמים בעיר.

עדרון ראשון: 21:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully