וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלום תלמידים, היום נתכנן מתקפת טרור"

במסגרת שיעור תיכון בנושא חברה וסביבה, הטילה מורה אוסטרלית על תלמידיה מטלה יוצאת דופן: לתכנן מתקפת טרור "שתביא לפגיעה מקסימלית בקהילה". ההורים זעמו, המורה ננזפה

לא בבית ספרנו. מורה בבית ספר תיכון באוסטרליה הטילה על תלמידי כיתתה לתכנן מתקפת טרור, אשר תביא למספר גדול ככל האפשר של נפגעים. במסגרת שיעור שעסק ב"חברה וסביבה", הורתה המורה לתלמידי הכיתה לבנות תכנית שמטרתה "פגיעה בקהילה אוסטרלית תמימה, תוך פגיעה בכמה שיותר בני אדם - וזאת כדי להעביר את המסר שלכם במלואו".

התלמידים בני ה-16 מבית הספר שבצפון אוסטרליה, נדרשו במסגרת המשימה להסביר את הבחירות המבצעיות השונות שקיבלו: סוג הקורבנות, המיקום, העיתוי וכלי הנשק. כמו כן, התלמידים התבקשו לתאר את הנזקים שייגרמו לנפגעי מתקפת הטרור, כתוצאה מהשימוש בכלי הנשק השונים.

בעקבות פניותיהם של הורים נזעמים, בית הספר חזר בו והתלמידים לא נדרשו להשלים את המטלה. לטענת ביה"ס, משימה זו נועדה לבחון את יכולתם של התלמידים ליישם את התכנים שלמדו בשיעור בנושא "טרור וחברה". שרת החינוך האוסטרלית ליז קונסטבל, התייחסה לפרשה שהסעירה את המדינה, ואמרה כי "השיעור לא היה במקום. המורה בחרה בדרך שאינה נאותה לשם חקירת הנושא".

מנהלת בית הספר טרי מרטינו אמרה כי המורה ננזפה בעקבות התקרית. "מדובר במורה בעלת ניסיון מועט, והיא פירשה שלא כהלכה את הצורך לערב את התלמידים בחיי החברה והקהילה". היא התנצלה במיוחד בפני אחת התלמידות, אשר איבדה את אחד מקרוביה במתקפת הטרור בבאלי בשנת 2002.

עדכון ראשון: 21:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully