וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: ישראלי שחשוד בסחר בסמים נעלם בגואה

משטרת גואה מחפשת אחר ישראלי, יניב בנעים, שנעצר בחשד לסחר בסמים ושוחרר בתנאים מגבילים. בנעים שנעלם בתחילת יולי, נקשר לרשת סמים בה מעורבים גם שוטרים

ישראלי שנעצר בחשד לסחר סמים במדינת גואה שבהודו ושוחרר בערבות, נעלם. שר הפנים של גואה הודיע כי נפתחה חקירה בנושא היעלמותו של יניב בנעים, הידוע בכינוי "אטלה". מפלגת האופוזיציה במדינה טענה כי המשטרה קשרה קשר לסייע לבנעים לברוח.

בנעים נעצר ב-9 במרץ 2010 בחשד לקשר לרשת סמים שבה היו מעורבים גם שוטרים. הוא שוחרר בערבות, ונאסר עליו לצאת ממדינת גואה. לפני כחודש הוא נעלם מהמקום בו שהה.

שלשום הודתה המשטרה כי הוא נעדר מאז תחילת יולי ואין לה מושג היכן הוא נמצא. "העניין הובא לידיעתנו כששלחנו את אנשינו למלון בו הוא גר מכיוון שעובדות חדשות התגלו במקרה שדרשו את חקירתו. זה היה בשבוע שעבר. אנו מחפשים אותו מכיוון שהוא לא יכול לעזוב את גואה לפי תנאי הערבות שלו", אמר גורם משטרתי לעיתון "טיימס אוף אינדיה". "נאמר לנו שהוא עזב בית מלון בפורבורים ב-4 ביולי ומאז אנו לא יודעים היכן הוא נמצא".

שבעה שוטרים כבר נעצרו בגין קשר לרשת הסמים וכן דוגמנית שבדית ,שהיתה חברתו של בנעים. לטענתה, בנו של שר הפנים ראבי נאיק גם קשור אליו.

המעורבות של השוטרים נחשפה לאחר שפורסם סרטון באינטרנט בו נשמע בנעים מספר כי הוא הצליח למכור סמים בגואה בגלל ששיחד שוטרים. הוא גם התפאר בכך ששיחד את ה"מפקד" של המשטרה "אשיש" – שלטענתו מכר לו בתדירות סמים שנתפסו בפשיטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully