וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לחיות: הסתובב במשך שנים עם כדור בראש

אזרח פולני המתגורר בגרמניה הבחין בבליטה בראשו ולאחר שנבדק, נזכר שלפני מספר שנים הוא "קיבל מכה בראש במהלך מסיבה". ה"מכה" התבררה ככדור של אקדח בקוטר 5.6 מ"מ

אזרח פולין המתגורר בגרמניה חי מספר שנים עם כדור של אקדח בראש מבלי לשים לב. זאת לטענתו משום שהיה מאוד שיכור כשהאירוע בו נורה אירע.

פועל הבניין בן ה-35 גילה על הימצאותו של הכדור רק לאחר שהבחין בבליטה בראשו והלך לבית החולים, שם התגלה בצילומי רנטגן כדור בקוטר של 5.6 מ"מ. הוא לא זכר בדיוק מתי נורה, אך כשהוצג בפניו הכדור אמר כי הוא זוכר שקיבל מכה בראש בסביבות חצות במסיבה לכבוד השנה החדשה ב-"2004 או 2005". האיש צפוי להחלים באופן מלא והוא ישוחרר מבית החולים בימים הקרובים.

"הוא אמר לנו שהוא זוכר שראשו כאב, אך שהוא לא הטיפוס שהולך לרופא", אמרו שוטרים בעיר בוכום שבגרמניה. "הפצע החלים מסביב לכדור ורק כאשר האיש החליט לבדוק את הבליטה בראשו בשל כאבים באזור גילה כי הסתובב כחמש שנים עם כדור בראש. בטח יש לו סיבולת מאוד חזקה", אמר דובר המשטרה בעיר. "הוא היה שיכור כשהרגיש את הפגיעה וזה היה ערב השנה החדשה כך שהוא בטח שתה יותר מהרגיל".

הרופאים הודיעו למשטרה על מציאת הכדור והיא פתחה בחקירה למציאת היורה. חוקרי המשטרה מאמינים כי אחד החוגגים ציין את השנה החדשה ביריות ופגע באיש ללא כוונה. החוקרים מודים כי הסיכויים למצוא את העבריין אינם גדולים אך מקווים כי התקרית תהווה אזהרה לאחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully