וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה: רציחות לפי רשימת חיסול בפייסבוק

שלושה נערים שהופיעו ברשימת חיסול בפייסבוק, נרצחו בקולומביה בעשרת הימים האחרונים. הרשויות מציעות אלפי דולרים עבור מידע על הרציחות

שלושה בני נוער, שהופיעו ברשימת חיסול בפייסבוק, נרצחו בעשרת הימים האחרונים בעיר בדרום מערב קולומביה, כך מסרה היום (רביעי) המשטרה המקומית. המשטרה אינה יודעת מי פרסם את הרשימה, המונה 69 שמות, או מדוע פורסמה. "הדבר עדיין אינו ברור", אמר דובר המשטרה של קולומביה ווילסון באקורו. הרשויות במדינה ציינו כי באזור פועלת קבוצת הגרילה FARC וכן כנופיה בשם לוס ראסטרוג'וס והעלו את האפשרות שאחת מהן אחראית לרציחות.

רשימת החיסול פורסמה בפייסבוק ב-17 באוגוסט וקראה למופיעים בה לעזוב את העיר פורטו-אסיס תוך שלוש ימים או שיוצאו להורג. בתחילה חשבו חוקרי המשטרה כי רשימת החיסול היא בדיחה אך פרסומה של רשימת חיסול נוספת ובה 31 שמות גרמה להם לשנות את דעתם. שתי רשימות החיסול פורסמו יומיים לאחר שני מקרי רצח של אנשים המופיעים בהן. ב-15 באוגוסט נורו למוות שני בני נוער בני 16 ו-17 , הנמצאים ברשימת החיסול, וצעיר בן 19 נורה למוות חמישה ימים לאחר מכן. נער נוסף נפצע מירי כאשר פתח במרדף אחרי היורים.

בנוסף פורסמו איומים על עלונים שהושארו על מכוניות ונשלחו לכתובותיהם של המופיעים ברשימה. בעלונים נכתב כי "בבקשה, בתור קרובי משפחתם בקשו מהם לעזוב את העיר תוך שלושה ימים או שנראה את עצמנו מחויבים לבצע מעשים נוספים בדומה לאלו של 15 באוגוסט".

התקשורת בקולומביה דיווחה כי בעיר פרצה בהלה וכי חלק מההורים שלחו את ילדיהם מחוץ לעיר כאשר ראו ששמותיהם נמצאים ברשימה. מהמשטרה בקולומביה נמסר כי הם לוקחים את הנושא ברצינות ושלחו חוקרים מבירת המדינה בוגוטה לעיר כדי לחקור את המקרה. הרשויות בקולומביה מציעות 2,750 דולר עבור מידע על הרציחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully