וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון: פורץ עם שתי סכינים חדר לביתי

היורשת לבית הילטון כתבה בטוויטר שלה כי כשהתעוררה, הבחינה בדמותו המאיימת של פורץ האוחז בשתי סכינים. המטרידן נעצר, ופריס, שלא שכחה להודות לשוטרים, העלתה לאתר תמונות מהמעצר

מי העיר את פריס הילטון? היורשת הבלונדינית המפורסמת בעולם הזעיקה אתמול (שלישי) את שוטרי משטרת לוס אנג'לס לאחר שנחרדה לגלות כי על חלונה דופק אדם זר, האוחז בשתי סכינים חדות. השוטרים שהגיעו במהרה לאחוזתה של היורשת המבוהלת עצרו את האדם בטרם הצליח להיכנס לתחומי ביתה. "זה היה כל כך מפחיד", צייצה הילטון באמצעות חשבון הטוויטר שלה.

"רק התעוררתי, וראיתי אדם מחוץ לחלון, המנסה לפרוץ לתוך ביתי, כשבידיו שתי סכינים ענקיות", הוסיפה הילטון, והרגיעה: "עכשיו הוא כבר נמצא בידי השוטרים". השוטרים זכו להופיע גם בעמוד הטוויטר של היורשת הבלונדינית, אשר צילמה אותם יחד עם האדם העצור, כשידיו אזוקות.

מקורביה של הילטון בת ה-29 סיפרו כי היא ראתה את המטרידן כבר באמצעות מצלמות האבטחה, וכי הוא לא היה מוכר לה. יועץ התקשורת של הילטון ציין עוד כי פריס יצאה בריאה ושלמה מהתקרית. "באופן טבעי, פריס מוטרדת מאירועים כאלה, אך היא בריאה ושלמה. היא מודה מקרב לב לשוטרים שסייעו במער המטרידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully