וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: רוב האמריקאים אינם מרוצים מאובמה

בפעם הראשונה מאז נבחר ברק אובמה לתפקידו, מתפרסם סקר שבו עולה מספר אזרחי ארצות הברית שאינם מרוצים מתפקידו על אלה המרוצים ממנו. עוד עלה כי 78% אחוז מהנשאלים חושבים שגופי הממשל בוושינגטון "אינם מתפקדים באופן יעיל"

אחוזי התמיכה בנשיא ארצות הברית ברק אובמה בקרב הציבור האמריקאי הגיעו היום (שלישי) לשפל חדש. בסקר שפורסם במדינה עלה לראשונה מספר האזרחים שאינם מרוצים מתפקודו של הנשיא על מספרם של אלו שמרוצים ממנו. 52% מהמצביעים בסקר אמרו כי הם לא מרוצים מתפקודו של אובמה, ורק 45% הצהירו כי הם מרוצים ממנו.

מהסקר, שנערך באופן קבוע על ידי חברת "איפסוס", עולה כי אחוז המרוצים מתפקודו של אובמה ירד ל-45% לאחר שעמד על 50% בחודש ינואר, ועל 69% מיד לאחר שנבחר בחודש ינואר 2009. בחודש האחרון עמד אחוז המרוצים והלא מרוצים מתפקודו על מספר מאוזן של 48%.

לפי הסקר, הדאגה המרכזית של האזרח האמריקאי הינה האבטלה במדינה. 92% מהנשאלים העידו כי הם מודאגים מאחוז האבטלה, שעומד על 9.5%, ו-72% אחוזים העידו כי הם "מודאגים מאוד" מהנתונים.

מתוצאות הסקר עולה עוד כי 78% אחוז מהנשאלים חושבים שגופי הממשל בוושינגטון "אינם מתפקדים באופן יעיל", וכי 36% מתוכם מאשימים את המפלגה הרפובליקנית במצב. רק 28% מאשימים את הדמוקרטים, ו-28% נוספים מטילים את האשמה על שתי המפלגות.

בתוך כך, מפקד המארינס, ג'יימס קונווי, אמר היום כי היעד שקבע אובמה לנסיגת הכוחות האמריקאיים מאפגניסטן מחזקת את המורל של פעילי הטליבן. קונווי, שצפוי לפרוש בעוד מספר חודשים מתפקידו, העיד כי "באופן מסוים, אנו חושבים שההצהרה על תאריך יעד מזינה את האויב". הוא הוסיף כי "למעשה, יירטנו תשדורות שבהן נאמר 'היי, אתה יודע, אנחנו צריכים להחזיק מעמד רק עוד מעט זמן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully