וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקות DNA: היטלר היה ממוצא יהודי ואפריקאי

מבדיקות DNA שבוצעו לקרובי משפחתו של הצורר הנאצי עולה כי ייתכן שמוצאו היה יהודי ואפריקאי - אותם "תתי-אדם" שהוא שם לו למטרה להשמיד

לאדולף היטלר היו ככל הנראה שורשים יהודיים וצפון אפריקאיים. כך עולה מבדיקות DNA שנערכו באחרונה לקרובי משפחתו. דגימות רוק שנלקחו מ-39 קרובים, קושרות את הצורר הנאצי לאותם "תתי-אדם" שהוא שם לו למטרה להשמיד בשואה.

העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" דיווח היום (שלישי) כי העיתונאי הבלגי ז'אן-פול מאלדרס וההיסטוריון מארק ורמירן, איתרו בתחילת השנה את קרובי המשפחה, כולל בן דודו - חקלאי אוסטרי. בבדיקה התגלה כרומוזום Y שנקרא הפלוגרופ E1b1b1 , הנפוץ בקרב הברברים במרוקו, אלג'ירה ותוניסיה, ובקרב יהודים ממוצא אשכנזי וספרדי, אך נדיר למצוא אותו במערב אירופה. "ניתן מתוך זה להסיק שהיטלר היה קרוב משפחה של אנשים אותם תיעב", כתב מאלדרס במגזין הבלגי "קנאק".

הפלוגרופ E1b1b1, נמצא בכרומוזום Y של כ-18% עד 20% יהודים אשכנזים ו-8.6% עד 30% יהודים ספרדים. מומחה לגנטיקה מהאוניברסיטה הקתולית בלובן אמר כי הממצא מפתיע מאוד. "גזע ודם היו מרכזיים מאוד בעולמם של הנאצים. חששותיו של היטלר לגבי אבותיו לא היו ללא הצדקה. מסתבר שהוא לא היה 'טהור' או 'ארי'", אמר רוני דקורטה.

זאת לא הפעם הראשונה שהיסטוריונים העלו את הסברה כי היטלר היה יהודי. אביו, אלואיס, היה, ככל הנראה, בנם הלא-חוקי של מנקה בשם מריה שיקלגרובר וצעיר יהודי בן 19 בשם פרנקנברגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully