וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס ורעייתו מפרקים את החבילה

שחקן הגולף האמריקאי טייגר וודס ואשתו השבדית אלין נורדגרן הודיעו כי הם התגרשו באופן סופי. לפי בקשת הגירושים, לשניים תהיה משמורת משותפת על שני ילדיהם

שחקן הגולף האמריקאי טייגר וודס ואשתו השבדית אלין נורדגרן החליטו להתגרש, כך דיווח הערב (שני) המגזין "פיפל". לשניים שני ילדים משותפים: סאם בת השלוש וצ'רלי בן השנה.

בהצהרה המשותפת של בני הזוג נכתב כי "אנחנו עצובים שנישואינו נגמרים ואנו מאחלים עתיד טוב אחד לשנייה. בעוד שאנחנו לא נשואים יותר, אנחנו הורים לשני ילדים נפלאים ואושרם היה ותמיד יהיה, בראש מעניינינו. השבועות והחודשים שלפנינו לא יהיו קלים עבורם בעוד שאנחנו מתרגלים למצב משפחתי חדש, וזו הסיבה בגינה השמירה על פרטיותנו היא דאגתנו העיקרית".

באתר האינטרנט הרשמי של וודס נכתב כי "אלין נורדגרן וטייגר וודס אישרו היום כי הם התגרשו. הבקשה הוגשה לבית המשפט במחוז ביי לסיום הנישואים. על פי הבקשה, לשניים תהיה משמורת משותפת על שני ילדיהם".

בגלל הבגידות

ההודעה על גירושיהם הסופיים הגיעה לאחר חודשים של השערות באשר לעתידם של בני הזוג מאז נחשפה פרשת הבגידות של וודס.

כזכור, תחילת הפרשה הייתה ב-27 בנובמבר אז התנגש וודס עם רכבו במטף כיבוי אש ולאחר מכן ובעץ. וודס נפגע קל בתאונה, כאשר בתחילה עלה החשד כי נהג בשכרות, אך חשד זה נשלל. אט אט התברר כי הגורם המרכזי לתאונה של וודס הייתה מריבה עם אשתו, לאחר שזאת גילתה שהוא ניהל רומן.

מאז יצאו לאור עוד ועוד נשים שהעידו כי וודס קיים יחסים גם עימן. לאחר אותן חשיפות החליטה אשתו לצאת מהאחוזה המשפחתית. מאז שהסתבך בפרשת הבגידות, וודס, הספורטאי הראשון בהיסטוריה שהרוויח יותר ממיליארד דולר מחסויות של גורמים עסקיים, ראה איך נותנות החסויות עוזבות אותו ופרש באופן זמני מגולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully