וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושבת פ"ת הפקירה את בנה התינוק ביער

צעירה בת 28, אם לתינוק בן 8 חודשים, נעצרה בחשד שתקפה נערה בת 16 באמצעות סכין. בעקבות תלונת הנערה, התברר כי האם אף הפקירה לפי החשד את בנה הפעוט בחורשה, עד שאביו מצא אותו חבול ומכוסה עלים

צעירה בת 28, אם לתינוק בן 8 חודשים, נעצרה אתמול בחשד שתקפה נערה בת 16 ושהפקירה את בנה התינוק לבדו ביער במשך כחצי שעה על מנת למשוך את תשומת ליבו של בעלה. היא תובא היום (ראשון) להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

שוטרי תחנת משטרת פתח תקווה הגיעו אתמול לבית ברחוב קהילת פראג בעיר בעקבות דיווח על קטטה. השוטרים פגשו בנערה בת 16, שטענה כי הותקפה בסכין בידי האם, הגרה עמה בדירה, יחד עם בנה בן ה-8 חודשים. כמו כן סיפרה הנערה כי החשודה שתקפה אותה, הפקירה את בנה הפעוט בחורשה ליד בית הספר.

הנערה סיפרה עוד, כי האם שבה לביתן המשותף וסיפרה לאביו של התינוק כי השאירה את הילד לבדו בעיר במשך כחצי שעה. האב רץ למקום ומצא את בנו חבול ומלא בחול ועלים המכסים את גופו. השוטרים שהגיעו לבית פינו את הפעוט לבית החולים שניידר במצב קל והוא הושאר להשגחה רפואית. משרד הרווחה בפתח תקווה עודכן באירוע והוצא צו חירום להעברת התינוק לרשויות הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully