וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בבית הקפה הסתיים במופע חשפנות

בשיאה של קטטה על לבו של גבר בלב מסעדה עמוסה באוסטרליה, החליטה אישה בת 39 לעשות מעשה: היא התפשטה לגמרי, הדליקה סיגריה ונשכבה כך על הרצפה. "זה היה דוחה. אנשים ניסו לאכול"

אוסטרלית בת 39 הפרה את שלוותם של עשרות בני אדם שאכלו ארוחת בוקר בבית קפה פופולרי בעיירה דארווין באוסטרליה – והסירה את בגדיה עד שנשארה עירומה לחלוטין. עדי ראייה סיפרו, כי האישה המעורטלת ניהלה קודם לכן קרב אגרופים עם אישה אחרת, אשר התחרתה עמה על לבו של גבר שהשתיים הכירו. "זה היה דוחה. אנשים ניסו לאכול", אמר אחד הסועדים, שלא נהנה מהמחזה.

בעלי המסעדה קיבלו בסבר פנים חמורות את התקרית, והחלו מיד בפינוי הילדים שהיו במקום אל מחוץ לתחומי בית הקפה. הבעלים הזעיקו את המשטרה, אשר ליוותה את האישה אל מחוץ למקום. השוטרים סיפרו כי כאשר הם הגיעו למקום, האישה היתה שרועה על הרצפה כשהיא עירומה כביום היוולדה ובפיה סיגריה. השוטרים הטילו עליה קנס והסיעו אותה לביתה. להערכתם, האישה היתה שתויה.

מנהל המשמרת של המסעדה סיפר כי שתי הנשים ישבו מסביב לשולחן במסעדה עם הגבר, עד אשר לפתע פרץ ביניהן ויכוח סוער. "הן החלו לקלל זו את זה, ואחר כך גם הגיעו דחיפות", אמר המנהל. "אחת הנשים דחפה את השנייה בחוזקה, הפילה אותה, והחלה להתפשט. היא חשפה את שדיה, הדליקה סיגריה - ונשכבה על הרצפה. הלקוחות כלל לא התרשמו לטובה", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully