וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מייקל היה אומר? משפחת ג'קסון מתפרקת

הוריו של מלך הפופ הודיעו על גירושיהם בתום 60 שנות נישואין. לדבריה של גברת ג'קסון, היא דרשה את הגט בעקבות האשמותיו של בעלה לפיהן היא אחראית למות בנה מייקל

הוריו של זמר הפופ האמריקאי מייקל ג'קסון, שמת לפני כשנה, הודיעו אמש (חמישי) כי הם החלו בתהליך גירושין. ג'ו וקת'רין ג'קסון ילכו איש איש לדרכו לאחר 60 שנות נישואין, כך דווח ב"דיילי מייל". לטענתה של קת'רין, היא מאסה בהתנהגותו של הבעל ג'ו, ולכן יזמה את הגירושין.

בני הזוג נפרדו כבר לפני חמש שנים, אך רק כעת החליטה אם המשפחה להגיש את בקשת הגירושין מבעלה בן ה-81. זאת לאחר שרמז כי היא אחראית למות בנם, מייקל. ביוני האחרון אמר ג'ו, שהואשם כי נהג להתעלל במייקל בעת שהיה ילד, כי "התחננתי בפניה שתלך לביתו ותישאר שם איתו, אך היא התעקשה שהוא זקוק לפרטיותו".

קת'רין ג'קסון השיבה אש והגיבה לדבריו של בעלה. בהודעה שפרסם הדובר שלה נאמר כי "הצהרתו והתנהגותו של ג'ו ג'קסון כלפי גברת ג'קסון הינם שערורייתיים". בהתייחס להאשמות ההתעללות בבנו מייקל, נאמר בהודעתה של קת'רין כי "העולם גם כן יודע מי הוא ג'ו ג'קסון, ונראה כי הוא מתאמץ לא לתת לנו לשכוח".

לאמו של מייקל יש משמורת בלעדית על שלושת ילדיו: פרינס בן ה-13, פאריס בת ה-12, ובלאנקט בן ה-8. עד כה סירבה קת'רין לסיים את הנישואין כיוון שבהיותה חברה ב"עדי יהווה", היא איננה מאמינה בגירושין.

עדכון ראשון: 20:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully