וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיסור לעטות רעלה הגיע גם לדיסנילנד?

מארחת במסעדה בפארק השעשועים דיסנילנד שבקליפורניה טוענת כי מעסיקיה ביקשו ממנה לעבוד מאחורי הקלעים, לאחר שהחלה להגיע לעבודה כשהיא עטויה בחיג'אב

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

אישה מוסלמית שעובדת כמארחת במסעדה בדיסנילנד שבקליפורניה הגישה אתמול (רביעי) תלונה במועצה לשוויון הזדמנויות בעבודה, לאחר שלטענתה נאסר עליה לעטות חיג'אב במהלך העבודה. אימיין בודלאל, בת 26, עובדת במסעדה במלון באתר זה שנתיים. באחרונה היא החלה לעטות חיג'אב למקום עבודתה, בניגוד למדיניות של חברת דיסני.

אתמול נאמר לבודלאל שניתנת לה האפשרות לעבוד מאחורי הקלעים במסעדה או לעזוב. "ברור שבחרתי להישלח הביתה. אני לא מתכוונת להסכים לעבוד מאחור", אמרה בודלאל. מוצאה של בודלאל הוא ממרוקו, ולפני מספר חודשים היא הגישה בקשה לקבלת אזרחות אמריקאית. "ההצעה לשים אותי מאחור היא משפילה", מסרה בודלאל בהודעה. "הם אומרים שמפני שאני ערבייה, מפני שאני מרוקאית, מפני שאני מוסלמית, הם לא רוצים לראות אותי מלפנים".

מנהלת יחסי הציבור של אתרי דיסנילנד, סוזי בראון, אמרה בתגובה שהחברה עושה כל שביכולתה כדי להתחשב בבקשתה של בודלאל לעטות חיג'אב, לאור זאת שהתפקיד שלה כולל לבישת תלבושת מיוחדת. כמו כן, מהנהלת דיסני נמסר כי המקרה הוא ניסיון של איגוד העובדים לסלף את העובדות נוכח מאבקו בחברה סביב ביטוח בריאות ונושאים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully