וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כוכב קריקט בריטי נהג שיכור? בגלל החתול

כוכב קריקט בריטי חזר לביתו לאחר בילוי עם חבריו וגילה לתדהמתו כי החתול שלו נלכד מתחת לרצפת הפרקט. למרות היותו שתוי השחקן נסע לסופרמרקט כדי לקנות מברגים - ונעצר

הכל בגלל החתול. כוכב הקריקט הבריטי גראהם סוואן שנעצר באפריל בגין נהיגה תחת שכרות, אמר לשוטר במהלך התשאול כי הוא עשה זאת בשביל להציל חיים ובלית ברירה. סוואן אמר במהלך דיון בבית משפט בנוטינגהם, כי חתול המחמד שלו נלכד מתחת לרצפת הפרקט שבביתו, ולכן הוא מיהר ונסע לחנות כדי לרכוש מברגים במטרה לשחררו.

גראהם, בן 31, סיפר במהלך התשאול כי חזר לביתו באישון ליל לאחר בילוי עם חבריו שכלל שתיית משקאות משכרים, וגילה שהחתול שלו נלכד מתחת לקורות העץ המרכיבים את הפרקט. לדבריו, מששמע את יללותיו של החתול המסכן, הוא נכנס למכוניתו ונסע לסופרמרקט, שם חיכתה לו ניידת המשטרה.

השוטר שעצר את סוואן אמר בבית המשפט כי הסיבה הראשונית שגרמה לו לפנות אל הכוכב המקומי, היתה מכונית הפורשה היוקרתית בה נהג. "זו מכונית יקרה מאוד, באזור שיש בו גניבות רבות", אמר. השוטר אמר כי סוואן ציין בפניו כבר בפגישתם מחוץ לחנות, כי החתול שלו נלכד מתחת לרצפה, אך "דיבורו היה כדיבורו של אדם סהרורי, והוא בלע את מילותיו".

לדברי קצין המשטרה, סוואן, השחקן השלישי בדירוג שחקני הקריקט העולמי, הודה בפניו כי "אולי זה לא היה רעיון טוב לעלות על ההגה". הוא סיפר כי כמות האלכוהול בדמו היתה גבוהה במקצת מהכמות המותרת. כוכב הקריקט מצדו מכחיש את ההאשמות - והמשפט נמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully