וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמה 135 דולר והגרילה וילה חלומית באלפים

מיליונר אוסטרי שקץ בחיי עושר נטולי אושר, ערך הגרלה מיוחדת כדי לקבוע מי יזכה בווילה המפוארת שלו בהרי האלפים. הזוכה המאושרת: אישה מגרמניה ששילמה רק 135 דולר עבור כרטיס הגרלה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

אישה גרמנייה היא הזוכה המאושרת בהגרלת וילה מפוארת של מיליונר אוסטרי. קרל רבדר, בן 47, מכר את אחד מבתיו, ושוויו נאמד בכ-2.2 מיליון דולרים לאחר שהבין כי העושר מאמלל את חייו. לכן הוא מכר כרטיסים להגרלה במחיר של כ-135 דולרים עבור הסיכוי לזכות בבית בגודל 325 מ"ר המשקיף על האלפים, מכיוון שהוא מעוניין בחיים פשוטים יותר. מאז פברואר נמכרו כ-22,000 כרטיסים באמצעות אתר אינטרנט מיוחד.

אתמול נערכה ההגרלה המיוחלת, כשאת הכרטיס הזוכה שלפה מיס טירול 2009.

האישה, בת 49 ששומרת בשלב זה על אנונימיות, גרה בדרום גרמניה. היא תזכה לסיור מודרך עם רבדר בביתה החדש. רבדר עצמו לא מתכוון לוותר על החיים בהרים ויעבור לבית עץ קטן וצנוע יותר. הוא גם מתכנן לבלות יותר זמן בדירתו באינסברוק ולכתוב ספרים.

"במשך זמן רב האמנתי שעושר רב יותר פירושו באופן אוטומטי שמחה רבה יותר. אני בא ממשפחה מאוד ענייה שהחוקים בה היו שצריך לעבוד יותר כדי להשיג דברים חומריים, וכך פעלתי במשך שנים רבות", הוא אמר בעבר. אך במשך הזמן החל רבדר לפתח דעה שונה. "היתה לי הרגשה שאני עובד למען לדברים שלא רציתי או שלא הייתי זקוק להם". לדברי רדבר, הוא פשוט לא היה אמיץ דיו כדי לוותר על כל התענוגות שחיי העושר העניקו לו.

הכסף שהרוויח מההגרלה וממכירות חפציו השונים יועבר לקרן צדקה של מיקרוסופט שמעניקה הלוואות קטנות לתושבים נזקקים במרכז אמריקה ובדרומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully