וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקון רוסי לעובדיו: אלוהים או פיטורים

המצוקה אליה נקלעו חברות חקלאיות בגלל השרב והשריפות ברוסיה הובילה טייקון רוסי אדוק להורות לעובדיו להפסיק "לחיות בחטא" ולכפר על עוונותיהם. כעת עובדיו מתפללים שהוא לא יפטר אותם

טייקון העסקים הרוסי ואסילי בויקו, נוצרי-אורתודוקסי אדוק, מאיים על עובדיו החיים עם בני זוג ללא נישואים, כי יפטר אותם אם הם לא יפסיקו "לחיות בחטא" ויתחתנו בתוך חודשיים בטקס אורתודוקסי.

בקשתו של בויקו, הידוע בכינוי וסילי בויקו-הגדול, היא חלק ממגוון דרישות שמעוררות סערה רבה. בין היתר הוא אסר על 6,500 עובדיו או נשותיהם לעבור הפלות, בטענה שהוא אינו עובד עם "רוצחים". "הפלה היא רצח של מישהו. אני לא רוצה לעבוד עם רוצחים," הוא אמר.

כדי לסייע במאמצי הכפרה של עובדיו, בויקו, ששולט במספר חברות חקלאיות, הורה לעובדיו לעבור קורס הדרכה דתית, ואמר כי עליהם לעמוד בדרישותיו עד 14 באוקטובר, בו מתקיים חג נוצרי אורתודוקסי. לדבריו, הוא נאלץ לנקוט בצעדים כה קיצוניים בעקבות הבצורת הקשה שפקדה את רוסיה עקב החום הכבד והשריפות הנרחבות.

"מצב קיצוני שכזה הוא עונש על חטאי העם הרוסי", אמר בויקו לעיתון "קומסמולסקיה פרבדה". "אני צריך לנקוט בצעדים קיצוניים, כולל לבחון את הדרך שבה עובדי מתייחסים לאלוהים". הוא עצמו חזר בתשובה בזמן שריצה מאסר בכלא בגין האשמות הונאה שטרם הוכחו.

לפי ה"דיילי טלגרף" הבריטי, עובדיו של בויקו הגיבו במבוכה להוראותיו, בעודשגורמים ממשלתיים הזהירו אותו כי הוא מסתכן בעבירה על חוקי ההעסקה במדינה. אולם הטייקון אינו מתרגש. "זוהי חברה פרטית ואנשים שעובדים כאן חייבים למלא אחר החוקים", הוא אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully