וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים של נוסעי ה"טיטאניק" ישחזרו את מסעה

קרובי משפחה של הנוסעים שהיו על סיפון ה"טיטאניק", שטבעה במהלך מסע הבכורה שלה באוקיינוס האטלנטי, ישחזרו את מסעה לציון 100 שנים לטביעתה

קרובי משפחותיהם של נוסעי ה"טיטאניק" ישחזרו את מסעה הגורלי של האנייה לציון 100 שנים לטביעתה. סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת היום (ראשון) שהמסע יתקיים במהלך שנת 2012, ובין בני המשפחה שכבר הבטיחו את השתתפותם נמצא פיליפ ליטלג'ון, שסבו אלכסנדר ג'יימס ליטל ניצל בסירת הצלה. ספינת הפאר טבעה לאחר שפגעה בקרחון ענק בצפון האוקיינוס האטלנטי ו-1,517 מנוסעיה ואנשי צוותה נספו.

האונייה "באלמורל" תצא מנמל סאות'המפטון שבדרום אנגליה ב-8 באפריל 2012, בדרכה לניו יורק. בשעה המדויקת שה"טיטאניק" טבעה, ב-15 באפריל 1912, יתקיים על סיפון "הבלאמורל" טקס מיוחד. "זה יהיה רגע מרגש, כשנהיה מעל אתר הטביעה אליו צללתי ב-2001, והיכן שסבי עזב את הטיטאניק בסירת חתירה 13", אמר ליטלג'ון.

ליטלג'ון וארתור קרופלי, שדודה של אמו היה קצין באנייה ואף הצליח להינצל, יקיימו הרצאות בפני הנוסעים. השורדת האחרונה מה"טיטאניק", אליזבת גלאדיס "מילבינה" דין, מתה בשנה שעברה בגיל 97. היא היתה בת תשעה שבועות בלבד בעת האסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully