וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך גלנט: בכירי צה"ל ימסרו עדות במשטרה

לפי ההערכות, מספר אלופים בצה"ל ייקראו למסור בשבוע הקרוב עדות בפרשה, בהם האלוף גלנט עצמו ולא נשללת האפשרות שבמקביל לזימון לעדות של בכירים במשרד הביטחון, ייקרא להעיד גם הרמטכ"ל אשכנזי

צוות היאחב"ל החוקר את פרשת "מסמך גלנט", ממשיך לחקור האם מדובר במסמך מזויף, בניסיון לגלות מי עומד מאחוריו. לפי ההערכות, במהלך השבוע הקרוב צפויים להגיע למשטרה מספר אלופים, ולא נשללת האפשרות כי גם הרמטכ"ל, רב אלוף גבי אשכנזי, יגיע למסור עדות בפרשה. גם האלוף גלנט עצמו צפוי לקבל זימון לעדות. בנוסף לאלופים צפויים להיחקר גם גורמים בכירים במשרד הביטחון. בקול ישראל אף דווח כי בין מוסרי העדות יהיו גם חברי "פורום החווה" (בו היה חבר גם היועץ אייל ארד), שיעצו לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון.

בימים האחרונים העידו בפרשה גם דובר צה"ל, תת אלוף אבי בניהו וגורמים נוספים בצה"ל. במשטרה הדגישו כי מדובר בגביית עדויות ולא בחקירה תחת אזהרה. עוד אומרים במשטרה כי הם מחכים לקבלת מסמך גלנט עצמו כדי להתקדם בחקירת הפרשה.

מדובר צה"ל נמסר כי "בצה"ל ישתפו פעולה באופן מלא ובלתי מסוייג ככל שיידרש על מנת להגיע לחקר האמת. בצה"ל לא מוסרים פרטים כלשהם לגבי מוסרי העדויות וכל שאלה בעניין זה יש להפנות למשטרת ישראל".

ביום חמישי דחה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה בשבוע את החלטתו בערעור חברת החדשות של ערוץ 2 על הוראת בית משפט השלום למסור למשטרה את "מסמך גלנט". בינתיים יישאר המסמך בכספת בית המשפט. חדשות 2 ערערו למחוזי על החלטת בית המשפט השלום שחייבה אותה למסור את המסמך לידי המשטרה.

המסמך שנחשף על ידי עיתונאי חדשות 2 אמנון אברמוביץ' ורוני דניאל לפני כשבוע, נועד, לכאורה, לקדם את מועמדותו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל. הוא נושא את לוגו חברתו של יועץ התקשורת אייל ארד. ביום ראשון שעבר פשטו חוקרי היאחב"ל על משרדי "ארד תקשורת" בתל אביב, כדי לערוך חיפוש במקום. במהלך החיפוש תשאלו החוקרים עובדים במקום, לקחו מהמשרד מסמכים ובדקו מחשבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully