וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: ארבעה נורו למוות מחוץ למסעדה

ארבעה בני אדם נורו למוות מחוץ למסעדת "סיטי גריל" בבאפלו שבניו יורק. שלושה בני אדם נוספים נפצעו, אחד מהם באורח אנוש. טרם נעצרו חשודים במעשה

ארבעה בני אדם נורו למוות בצהריים (שבת) ושלושה נוספים נפצעו בתקרית ירי שאירעה מחוץ למסעדת "סיטי גריל" בבאפלו שבניו יורק, כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית.

שלושה מבין ארבעת ההרוגים הם גברים ואילו הרוגה נוספת היא אישה. כמו כן, פצוע אחד מאושפז כעת במצב אנוש. שלושה מתוך ארבעת ההרוגים מתו במקום ואילו הרביעי מת מפצעיו בבית החולים.

לדברי המשטרה המקומית, התקרית אירעה ב-02:30 לפנות בוקר ומוקדם יותר התקיימה במקום מסיבת חתונה. מפקד המשטרה דניס ריצ'רדס, אמר לכלי תקשורת מקומיים כי משטרה לא יודעים אם למשתתפי המסיבה קשר לירי, והם חוקרים האם ויכוח בתוך המסעדה הוביל לתקרית. לדבריו, השוטרים הגיעו למקום בעקבות דיווח על ירי במסעדה ברובע העסקים של העיר. עוד הוסיף ריצ'רדס, כי מספר היורים לא ידוע.

טומי דייטס, תושב העיר בן 36, סיפר כי הוא שהה במסעדה בזמן התקרית. לדבריו, הוא ישב במקום עם חבריו כאשר הבחין במהומה בקרבת חוגגים במקום. לטענתו, הוא ראה כי אנשים רבים יצאו אל מחוץ למסעדה, אך חזרו בבהלה פנימה לאחר מספר דקות. "הרבה אנשים התעצבנו ורק ניסו לברוח משם", אמר דייטס. "אף אחד לא ידע מאיפה מגיע מה. כולם היו בפאניקה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully