וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום השישי הראשון ברמדאן: כוננות שיא בי-ם

המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ברחבי הבירה לקראת תפילת יום השישי הראשון של חודש הרמדאן. על רקע המתיחות העריך השר אהרונוביץ' כי המצב במגזר הערבי נפיץ מאי פעם

משטרת ירושלים נערכת הבוקר (שישי) בכוחות מתוגברים לקראת תפילות יום שישי הראשון של חודש רמדאן בהר הבית: אלפי שוטרים, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב אהרון פרנקו, מתפרשים החל משעות הבוקר המוקדמות במזרח העיר ובסמטאות העיר העתיקה על מנת לשמור על הסדר והביטחון.

הכניסה למתחם הר הבית משטחי הרשות הפלסטינית תותר לגברים בעלי היתר בטווח הגילאים 45-50. לגברים מעל גיל 50 תותר הכניסה באופן חופשי. נשים בטווח הגילאים 30-45 יורשו להיכנס בהיתר, ומעל גיל 45 לא יהיה צורך בהיתר.

בקול ישראל דווח, כי בדיון אצל השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', בהשתתפות נציגים ממערכת הביטחון והמשפט, נאמר כי המצב במגזר הערבי נפיץ מאי פעם וכי השקט היחסי מטעה. עוד אמרו גורמים בסביבת השר אהרונוביץ', כי תחושת ערביי ישראל כלפי הממסד בשפל המדרגה ויש התססה עקב ישיבתו בכלא של ראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלמית, ראאד סלאח.


שלשום בירך ראש הממשלה בנימין נתניהו את המוסלמים החוגגים את חג רמדאן. נתניהו נשא מסר של פיוס, ואמר: "אני מבקש לאחל רמדאן כרים לכל אזרחינו המוסלמים ולכל המוסלמים ברחבי העולם. אנחנו מציינים את החודש החשוב הזה בזמן של הניסיון שלנו להגיע למו"מ ישיר עם הפלסטינים ולקדם הסכמי שלום עם שכנינו הערבים", אמר נתניהו והוסיף, "אני יודע שאתם שותפים ליעד הזה ואני מבקש את תמיכתכם גם בתפילה וגם בכל מאמץ שניתן לעשות יחד כדי להגיע באמת לדו-קיום בשלום ובשלווה. צום קל ו'כל עאם ואנתם בחיר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully