וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: כלא אישה בביתו ואנס אותה עם חברו

כתב אישום חמור הוגש נגד שני תושבי המרכז, בגין כליאת אזרחית אוקראינית במשך 10 ימים וביצוע שורה של עבירות מין באישה. בין העבירות: ביצוע מעשה סדום, אינוס וחטיפה

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב מרכז הארץ, דימיטרי גולדשטיין, בן 27, בגין שורה ארוכה של עבירות מין, חטיפה ואינוס. גולדשטיין מואשם כי כלא בביתו במשך עשרה ימים אישה אוקראינית המתגוררת בישראל עם בעלה, ודרש ממנה לקיים יחסי מין עמו ועם חברו, ליאוניד וורנין, בן 25. וורונין מואשם אף הוא באינוס ובשיבוש הליכי משפט.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד ליאת שמיר-הירש, וורנין נהג להגיע לדירתו של גולדשטיין לעתים קרובות, ובאחת הפעמים ביקש מהמתלוננת לקיים עמו יחסי מין, אך זו סירבה בטענה שהיא בת זוגו של חברו. לטענת הפרקליטות, גולדשטיין הורה למתלוננת בעקבות התקרית להיענות בחיוב להצעות חברו ולקיים עמו יחסי מין, ואמר לה: "אחרת, יהיו בעיות". לפי כתב האישום, למן התקרית הראשונה נכלאה המתלוננת בביתו של גולדשטיין, והנאשמים ביצעו בה שורה של עבירות מין, ביניהן מעשי סדום, אינוס ומעשים מגונים.

עוד עולה מכתב האישום כי המתלוננת התחתנה בנישואין אזרחיים עם אזרח ישראלי. כשהתגלע סכסוך בינה ובין בעלה, יצאה המתלוננת מדירת בעלה והחלה להסתובב ברחובות קריית גת. לטענת הפרקליטות, גולדשטיין פגש בה במהלך שיטוטיה ושיכנע אותה לבוא לדירתו. על פי כתב האישום, גולדשטיין הציע למתלוננת לפתוח עמו חיים חדשים, והיא ניאותה להעתיק את מקום מגוריה לביתו.

לטענת הפרקליטות, באחד הימים פנה גולדשטיין למתלוננת והודיע לה כי עליה להתחיל לעבוד במכון בזנות, וכשהמתלוננת סירבה הוא אנס אותה בברוטליות. על פי כתב האישום, מיד לאחר מכן הצליחה המתלוננת לברוח מהדירה. עוד נטען כי מיד לאחר שברחה ממקום כליאתה, הסתתרה המתלוננת במשך כשמונה ימים ברחובות מחשש שהנאשמים ימצאו אותה, עד אשר נמצאה על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully