וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה באיטליה: מרחה בחושניות קרם על שדיה

המשטרה האיטלקית פתחה בחקירה נגד צעירה בעלת "חזה שופע" שהשתזפה על החוף בחזה חשוף, לאחר שאם לשני בנים התלוננה שהיא מרחה על עצמה קרם שיזוף באופן ש"הפריע" לבניה. פרקליטה: "היא חושנית באופן טבעי בזמן שהיא מורחת קרם"

אם איטלקייה לשני בנים עוררה דיון ציבורי במדינה לאחר שהתלוננה במשטרה נגד משתזפת חשופת חזה שלטענתה מרחה על גופה קרם בצורה ש"הפריעה" לבניה. האם הזועמת קראה לשוטרים שהגיעו לזירת הפשע וחקרו את המשתזפת, צעירה בת 26, שזוהתה רק בשמה הפרטי לואיזה.

המקרה אירע בחוף ציבורי באנזיו, דרומית לרומא. בתחילה ביקשה האם מהצעירה, עובדת בחנות בגדים, לכסות את עצמה מכיוון ששדיה "השופעים" ופעולת מריחת קרם ההגנה על גופה הפריעו לבניה, בני 14 ו-12. המשתזפת סירבה להיענות לבקשתה ואף המשיכה להתווכח, חשופת חזה, עם השוטרים שהגיעו למקום.

בעקבות המקרה, נפתח באיטליה דיון ציבורי בנושא שיזוף בחזה חשוף. במאמר דעה בעיתון "לה רפובליקה" נכתב: "איפה היא היתה אמורה למרוח את הקרם, על הבגדים שלה?"

עורך דינה של לואיזה אמר לעיתון הבריטי "הדיילי טלגרף": "משהו כזה שקורה ב-2010 זה אבסורד. הלקוחה שלי התבקשה לכסות את עצמה על ידי האישה, והיא רק שאלה אותה מה הבעיה שלה. משם, האישה לקחה את ילדיה והלכה להתלונן במשטרה, ולהביא שוטרים לחוף, היכן שלואיזה עדיין היתה. פתיחת תיק היא חובה אחרי שהוגשה תלונה, אבל אני לא יכול לתאר ששופט ב-2010 ירשיע אישה בגין שיזוף בחזה חשוף".

הפרקליט הוסיף: "הבה נהיה ברורים, הלקוחה שלי היא גבוהה, ברונטית, ויש לה חזה שופע, ולכן היא חושנית באופן טבעי בזמן שהיא מורחת קרם על החזה שלה". לדבריו, השתזפות בחזה חשוף אינה עבירה אלא אם יש חוק עירוני בנושא.

דובר משטרת אנזיו מסר בתגובה, "השוטרים לקחו את הפרטים שלה והיא התווכחה, עדיין חשופת חזה, שאין פגיעה במה שהיא עושה, מכיוון שזה חוף ציבורי. פתחנו תיק על ביצוע מעשה גסות ואנו מחויבים לחקור את התלונה. ממה ששמעתי, היא מאוד מושכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully