וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השף התנשק עם קרפדה, המסעדה נקנסה

טבח במסעדה בארה"ב צולם כשהוא יושב במטבח – ומנשק, מלקק ומכניס לפיו שתי קרפדות. הסרטון עלה ליוטיוב והגיע לידי רשויות התברואה, שקנסו את הבעלים. "זו בסה"כ בדיחה", התנצל

מטבח אמריקאי – גרסת יוטיוב. בעליה של מסעדה במדינת אייווה שבמרכז ארצות הברית נקנס על ידי הרשויות, בעקבות קלטת לוהטת שהתגלתה בה מככבים השף הראשי בסעדה – וקרפדה. בקלטת הלוהטת, נראה השף כשהוא מתנשק ומלקק את הקרפדה, בעת שהוא נמצא בתוך המטבח של המסעדה.

לאחר שהקלטת הגיעה לידי רשויות התברואה ונסקרה על ידי קצינה בכירה, הוחלט להטיל על בעל המקום ועל השף קנס בגובה של 335 דולר. פקחית המזון והתברואה הקצינה לינדזי גורישק, אמרה כי השף נצפה בקלטת כשהוא מבצע "שורת הפרות של תקנים שונים". בקלטת, הטבח כריסטופר טורלה נראה כשהוא יושב על שולחן החיתוך, ואוחז בידיו בשתי קרפדות קטנות. בתוך כך, טורלה החל לנשק את הקרפדות, ליקק אותן ואף הכניס את שתיהן לפיו.

לדברי השף השובב, הוא לא התכוון להרע לקרפדות או להפר תקנות תברואה. "אחי צילם אותי והעלה את הסרטון ליו-טיוב. זו בסך הכול היתה בדיחה", אמר. באופן מפתיע, הבעלים של המסעדה קיבל את הבשורה על הדו"ח והסרט בסבר פנים יפות, ואמר כי השף במסעדתו הוא "בסך הכול בחור מצחיק, שצריך לעבור סדרת אימונים בכל מה שקשור לכללי סניטציה במטבח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully