וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוורטט דן כיצד לקדם מו"מ ישיר באזור

דובר משרד החוץ האמריקאי אמר כי נציגי הרביעייה הבינלאומית דנו בדרכים לקידום המו"מ בין הפלסטינים וישראל. היום צפוי השליח האמריקאי מיטשל להפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

דובר משרד החוץ האמריקאי פי ג'יי קראוולי אמר הלילה (רביעי) כי ארה"ב דנה עם הרביעייה הבינלאומית בדרכים לקידום המשא ומתן הישיר בין ישראל והפלסטינים. בסוכנות הידיעות הצרפתית AFP דווח, כי קראוולי לא שלל בדבריו את האפשרות שהרביעייה תצא בהצהרה בעניין בהמשך היום.

לדברי קראוולי, מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון דנה בימים האחרונים עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון, שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב ושליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר.

"אנו מתייעצים עם הקוורטט ומנסים לראות איך ניתן לעודד את הצדדים להתחיל במשא ומתן", אמר קראוולי, ולא שלל את האפשרות שתהיה הצהרה משותפת של הקוורטט בעניין בהמשך היום. לדבריו, "אם הצהרה של הקוורטט יכולה להועיל בעידוד הצדדים להתקדם, הרי שכמובן שאני סבור שאנו, ארה"ב, תומכים בזה".

אתמול נפגש השליח האמריקאי לאזור ג'ורג' מיטשל עם אבו מאזן ברמאללה, פגישה אותה כינה קראוולי "רצינית וחיובית". היום צפוי מיטשל להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עד כה התנו הפלסטינים את המשא ומתן ישיר עם ישראל בהבטחה להקפאת הבנייה בהתנחלויות וכן בערבויות בנוגע לסוגיית הגבולות. כמו כן, ציינו הפלסטינים כי עד כה השיחות הלא-ישירות לא נשאו פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully