וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה לבריטים: בואו לעבוד כלוכדי קואלות

אוסטרליה פרסמה מודעות דרושים אטרקטיביות במיוחד בבריטניה, כדי לגרום לצעירים ליהנות משילוב של עבודה וטיול. מנקה צואת קנגרו וטועמי בירה - אוסטרליה מחכה לכם

אוסטרליה הדרומית מקווה שהצעות עבודה מושכות כמו לוכד דובי קואלה או טועם בירה, יגרמו לבריטים צעירים ומשועממים לטייל ולעבוד בדרום היבשת. לשם כך, פרסמו השלטונות מודעות דרושים במגוון תפקידים, הכוללים גם, שיפוצניק לביתן פינגווינים, מאבחן כרישים, ומנקי צואת קנגרו. בריטים בין הגילאים 10 ל-30 יוכלו להגיע למקום באמצעות ויזת חופשת עבודה מיוחדת ולהתמודד על המשרות הפנויות.

על פי מודעות הדרושים, התפקידים המרתקים מבטיחים שילוב אולטימטיבי של עבודה וחיים אישיים. זאת, "בניגוד מוחלט לשעות העבודה הארוכות בבריטניה, המיסים הגבוהים, והעלאת גיל הפרישה במדינה".

"נראה שכיום חיי העובדים לא קלים. אפילו מזג האוויר הקיצי שיש לאחרונה לא הצליח לשפר את מצב הרוח של הבריטים", אמר מנהל פעילות ממשלת דרום אוסטרליה בבריטניה ביל מיורהד. "למטיילים שרוצים לעבוד יש אפשרות. תלכו בדרך הרגילה, תעבדו בעבודות הרגילות, או לכו על משהו שאתם לא יכולים לקבל בשום מקום אחר בעולם ותיהנו מחוויה שתוכלו לספר לנינים שלכם עליה".

כ-60% מהעובדים בבריטניה מגדירים את עבודתם כמשעממת, וכמעט כ-75% מעולם לא עוזבים את המשרדים שלהם במלך שעות העבודה. כך עולה ממחקר בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully