וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי: בכל עימות עתידי ייפלו טילים במרכז

במהלך סיור שערך בהרצליה, קרא סגן שר הביטחון לרשויות המקומיות להיערך לכל תרחיש לשעת חירום. עם זאת אמר וילנאי כי אינו צופה מלחמה בחודשים הקרובים

סגן שר הביטחון מתן וילנאי, קיים בצהרים (שלישי) סיור מקצועי בעיריית הרצליה כחלק מהכנת הרשויות המקומיות לשעת חירום. במהלך הסיור אמר וילנאי כי "אני לא צופה מלחמה בקרוב. עם זאת, עלינו להיערך לכל תרחיש אפשרי והדבר הנכון ביותר הוא לשתף את הציבור בהכנות של הערים לשעת חירום".

לדברי וילנאי, "בכל עימות עתידי ייפלו טילים במרכז הארץ וככל שנקדים וניערך מראש, כך נציל יותר חיי אדם". עוד אמר סגן השר כי התרשם מהמקצועיות והרצינות של ראש העירייה יעל גרמן ואנשיה בכל הנוגע למוכנות לשעת חירום. "מנהיגות זו צריכה לשמש דוגמה לרשויות נוספות ואני מברך על כך", סיכם.

בתוך כך יקיים צה"ל היום ובימים הקרובים תרגיל במרכז ובצפון הארץ. התרגיל יבחן העברת מאות כלי רכב משוריינים לגבול הצפון, כפי שצפוי בעת מלחמה. במסגרת התרגיל ייבחנו תרחישים שונים ובהם חסימת צמתים מרכזיים, זאת כדי להקשות על המובילים . עקב התרגיל ייתכן ותורגש בכבישים תנועה ערה של כלי רכב צבאיים. מצה"ל נמסר כי ייתכן ויורגשו היום עומסי תנועה בין השעות 10:00-16:00 בכביש 71, בין צומת הסרגל לצומת שאן הסמוך לבית שאן. מחר יורגשו עומסי תנועה בעיקר בשעות הבוקר בכביש 71, כביש סובב כנרת ורמת הגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully