וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: לבטל את צו מסירת "מסמך גלנט"

המשטרה הוציאה אמש צו המורה לחברת החדשות של ערוץ 2 למסור לידיה את "מסמך גלנט" כדי לאפשר לה לחקור את מידת מהימנותו. בחברת החדשות מבקשים לבטל את הצו כדי להגן על מקורותיה

חברת החדשות של ערוץ 2 הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בפתח תקוה בקשה לביטול הצו למסירת "מסמך גלנט" לידי המשטרה. הצו ניתן אמש, במעמד צד אחד, והועבר בשעות הערב המאוחרות לידי המחלקה המשפטית של חדשות 2. עו"ד ברק בר שלום המייצג את החברה נימק את הבקשה בטעמי שמירה על חיסיון עיתונאי.

המסמך נועד, לכאורה, לקדם את מועמדותו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל. הוא נושא את לוגו חברתו של יועץ התקשורת אייל ארד. אתמול הגיעו חוקרי היאחב"ל למשרדי "ארד תקשורת" בתל אביב, כדי לערוך חיפוש במקום. במהלך החיפוש תשאלו החוקרים עובדים במקום, לקחו מהמשרד מסמכים ובדקו מחשבים.

איל ארד הגיש שלשום תלונה במשטרת מרחב ירקון בתל אביב, בה הוא דורש לבדוק ממצאים בנוגע למסמך שעליו דווח בפרסום. ארד אמר כי לאחר בדיקה מקיפה שנערכה במשרדו עולה שמדובר במסמך מזויף. בראיון בגלי צה"ל אמר שלשום ארד כי הוא חשף עצמו לחקירה פלילית בגין הגשת תלונת שווא רק מאחר והוא בטוח כי המסמך לא נכתב במשרדו וכי מדובר בזיוף. "הודעתי למשטרה שאני מוכן להיבדק במכונת אמת למרות מגבלותיה, אני מוכן לפתוח את מחשבי המשרד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully