וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה פארו: נעמי קמפבל סיפרה שקיבלה "יהלום גדול"

השחקנית מיה פארו סתרה את עדותה של הדוגמנית נעמי קמפבל במשפטו של רודן ליבריה לשעבר, וסיפרה כי שמעה את קמפבל מספרת שקיבלה "יהלום גדול" מצ'ארלס טיילור

העלילה מסתבכת במשפטו של רודן ליבריה לשעבר צ'ארלס טיילור. היום (שני) העידה בהאג השחקנית מיה פארו בבית הדין הבינלאומי לפשעים שבוצעו בסיירה ליאון, ואמרה כי היא שמעה את הדוגמנית נעמי קמפבל מספרת שקיבלה "יהלום ענק" מצ'ארלס טיילור, שהיה אז נשיא ליבריה.

עדותה של פארו סותרת את עדותה של קמפבל, שבשבוע שעבר סיפרה בבית המשפט כי היא קיבלה "אבנים קטנות שנראו מלוכלכות", אחרי סעודה ב-1997 בביתו של נשיא דרום אפריקה דאז נלסון מנדלה. אולם, לדבריה, היא לא ידעה אם טיילור הוא זה שנתן לה את המתנה.

התובעים במשפטו של טיילור מבקשים לקשר בין הרודן לשעבר ליהלומים, על מנת להוכיח את ההאשמות כי הוא קיבל "יהלומי דמים" ממורדים בסיירה לאון ומימן באמצעותם רכישת נשק. הוא מואשם ב-11 סעיפים של פשעי מלחמה במסגרת מלחמת האזרחים בסיירה ליאון בין השנים 1992 ל-2002. טיילור מכחיש את ההאשמות המיוחסים לו.

"יהלום גדול"

היום גוללה פארו כיצד היא ראתה את קמפבל מצטרפת לארוחת בוקר עם קבוצה של אורחים, בבוקר שאחרי הארוחה בביתו של מנדלה, ומיד סיפרה על אירועי אותו הלילה. "היא אמרה שבלילה היא התעוררה בגלל גברים שדפקו על דלת חדרה ואמרו שהם נשלחו בידי צ'ראלס טיילור, ונתנו לה יהלום גדול מאוד", סיפרה פארו. היא הוסיפה כי קמפבל אמרה שהיא מתכוונת לתת את היהלום לקרן הילדים של נלסון מנדלה.

קמפבל מסרה את היהלומים לג'רמי ראטקליף, מנהל קרן הילדים. לאחרונה הוא מסר את האבנים למשטרה, שאישרה אתמול כי הם אכן יהלומים אמיתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully