וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: הישראלים שנתקעו בשטפון הוטסו לבירה

מאות מטיילים ישראלים שנתקעו בשיטפונות בחבל לדאק שבצפון הודו נחלצו מהאזור והוטסו לניו דלהי. בשיטפונות נהרגו 130 בני אדם וכ-600 נעדרים. משרד החוץ חידש את אזהרת המסע לצפון הודו

מאות המטיילים הישראלים שנתקעו בגל השיטפונות בחבל לדאק שבצפון הודו הצליחו להיחלץ מהאזור והוטסו הערב (ראשון) לניו-דלהי. משרד החוץ גם דאג לשריין עוד 150 מקומות בטיסה הבאה מחר לבירה ההודית. במשרד החוץ הדגישו כי הטיסה שאורגנה במיוחד אינה על חשבון המשרד, אלא על חשבונם הפרטי של המטיילים. במקביל חידש המשרד את אזהרת המסע לצפון הודו, הקוראת לתיירים הישראליים שלא לפקוד את האזור בשל תנאי מזג האוויר הקשים בו.

דוד גולדפארב, דובר השגרירות הישראלית בהודו, סיפר לחדשות ערוץ 2 כי צוות השגרירות שקד על הכנת רשימה סופית של ישראלים שעדיין לא יצרו קשר עמם או עם בני משפחתם בישראל. לדבריו, בשלב זה לא ידוע על נפגעים ישראלים בשטפונות.

יותר מ-130 בני אדם נהרגו כתוצאה מהשיטפונות וכ-600 בני אדם נעדרים, כך נמסר מהרשויות בהודו. כתוצאה מהשיטפונות נהרסו כפרים בחבל לדאק וכן בית החולים בעיר לה שבחבל. לדברי הרשויות, 1,200 חיילים פועלים על מנת לפנות את הריסות השיטפונות ולחפש אחר קורבנות. מזון. תרופות ועזרי סיוע אחרים הוטסו לאיזור באמצעות חמישה מטוסים של חיל האוויר ההודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully