וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: נתמוך בלבנון ובסוריה אם ישראל תתקוף

במהלך מסיבת עיתונאים עם מקבילו הלבנוני, הזהיר שר החוץ האירני את ישראל מהשלכות התחממות הגזרה הצפונית. "נעמוד לצד לבנון וסוריה נגד האלימות והאיומים של המשטר הציוני"

שר החוץ של אירן מנושהר מותקי אמר כי ארצו תתמוך באופן מלא בלבנון ובסוריה, במקרה של תקיפה ישראלית. במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה היום (ראשון) בטהרן עם מקבילו הלבנוני, עלי אל-שאמי, הוסיף מותקי כי שלוש המדינות מחליפות באופן מתמיד דעות לגבי איומי המלחמה הישראליים, ואמר כי אירן תציע עזרה ללבנון ולסוריה.

"ממשלת הרפובליקה האיסלמית והאומה האירנית עומדות לצד הממשלות והאומות הלבנוניות והסוריות נגד האלימות והאיומים של המשטר הציוני", אמר מותקי.

עוד הודיע מותקי כי נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד יבקר בלבנון אחרי חודש הרמדאן. יהיה זה הביקור הראשון של נשיא אירני במדינה, מאז מוחמד חתאמי במאי 2003.

במהלך מסיבת העיתונאים תקפו מותקי ואל-שאמי את ישראל וגינו את הממשלה הישראלית בשל תקרית הירי בגבול לבנון בשבוע שעבר, ופשיטת הקומנדו על אוניית המשט לעזה ה"מאווי מרמרה". "הישרדותו של המשטר הציוני ניצבת בפני בעיות קשות", אמר מותקי, בעוד שעמיתו הוסיף כי האגרסיביות הישראלית נובעת כתוצאה מ"האופי העוין" של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully