וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "מניין ההרוגים ב-11/9 מוגזם"

נשיא אירן חזר להתבטא באופן מעורר מחלוקת, הפעם על אסון התאומים בארצות הברית. "הציונים הוזהרו מראש על העומד לקרות", הבהיר, וציין כי "התקשורת בארה"ב היא המצונזרת ביותר בעולם"

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, אמר היום (שבת) כי ארצות הברית "הגזימה" בדיווחים על מניין ההרוגים באסון התאומים ב-11 בספטמבר 2001. אחמדינג'ד, שדיבר בפני וועידה בטהרן, הבהיר כי אין הוכחות שמניין ההרוגים במרכז הסחר העולמי הוא גבוה כפי שפורסם, וכי "הציונים הוזהרו מראש על העומד לקרות".

"הם הכריזו ש-3,000 בני אדם נהרגו באירוע, אולם אין דיווחים שיחשפו את שמותיהם של ההרוגים. אולי אתם ראיתם דיווחים כאלו, אבל אני לא", אמר נשיא אירן. זאת, אף על פי שרשימה עם שמותיהם של 2,995 ההרוגים באירוע מפורסמת באינטרנט. אחמדינג'ד גם האשים את ארצות הברית בהיותה המדינה עם הצנזורה הנוקשה ביותר על התקשורת בכל העולם. "השואה הומצאה על מנת להצדיק את קיומה של ישראל", המשיך, והבהיר כי "הם המציאו את האירוע, שנקרא כביכול 'שואה', על מנת שיהווה בסיס להקמתה של קבוצה".

אתמול הכחיש נשיא אירן את ניסיון ההתנקשות בו שאירע על פי דיווחים השבוע. "אתמול במהלך נסיעה של הקבינט למחוז המדאן, מישהו זרק חזיז סמוך לשיירתו של הנשיא מתוך התרגשות ושמחה". "זו לא הייתה תקרית חשובה וראויה להופיע בחדשות", אמר הנשיא האירני, "אך אויבים הפיצו דיווחים על כך ש'אחמדינג'ד הועבר למיקום לא ידוע לאחר ששרד ניסיון התנקשות בחייו'. זאת למרות שמיד לאחר התקרית נשאתי נאום באצטדיון המדאן בפני אלפי אנשים". אחמדינג'ד הוסיף כי מטרת המזימה של אויביו היא למנוע מדבריו להגיע לאנשי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully