וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פרץ לדירת קשיש, גנב כסף ונרדם

נרדם בגניבה: צעיר בן 18 מגדרה מואשם כי פרץ לביתו של קשיש, נטל 500 שקלים במזומן ובמקום להימלט, נרדם בסלון מאחר שהיה שיכור. בעל הבית התעורר בבוקר - והזעיק את המשטרה שעצרה את הצעיר

אחד העקרונות לביצוע שוד מוצלח הוא הימלטות שקטה ממקום הפשע. כך לפחות מקובל לחשוב. אלא שצעיר בן 18 מגדרה שנאשם בפריצה לדירה בעיר ובשוד ממנו שכח ככל הנראה את הקו המנחה הזה ונרדם בה. כתב אישום הוגש אתמול בבית משפט השלום ברחובות נגד אביור נצו בן ה-18 שהואשם כי בליל רביעי ההוא תפרץ דרך החלון לדירתו של קשיש ברחוב לילנבלום בגדרה ונטל 500 שקלים במזומן.

הקשיש בן ה-88 התעורר בשעות הבוקר המוקדמות וגילה להפתעתו את נצו כשהוא מנמנם בסלון ומפיו עולה ריח חזק של אלכוהול. הוא הזעיק את המשטרה שהגיעה מיד למקום. השוטר אהוד שילואן שהגיע לדירה ביקש לעצור את נצו בגין הפריצה. שילואן ביקש מהצעיר להציג בפניו תעודת זהות אולם זה השיב: "מה אתה רוצה?".

אז החל נצו להתפרע ולהתנגד לשוטר שניסה לאזוק את ידיו אולם לאחר מאבק הצליח שילואן לעצור את הצעיר. כאמור, כתב אישום הוגש אתמול בגין בהתפרצות לבית מגורים. העבירות המיוחסות לו: כוונה לבצע גניבה, גניבה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

  • עוד באותו נושא:
  • פורץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully