וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה חושפת: עב"מים בשמי הממלכה המאוחדת

בריטניה שיחררה מאות מסמכים סודיים ובהם תיאורים המעידים לכאורה על קיומם של חייזרים. בין העדויות, תיאור מפגש בין וינסטון צ'רצ'יל לדוויט אייזנהאואר, בו השניים החליטו להסתיר מפגש בין טייס קרב בריטי לעב"ם

בריטניה שיחררה הלילה (חמישי) לפרסום מאות מסמכים שהוגדרו עד כה כסודיים, בהם עדויות, לכאורה, לקיומם של חייזרים, או לכל הפחות, קיומם של עצמים בלתי מזוהים (עב"מים) בשמי הממלכה המאוחדת. בין המסמכים שנחשפו, מכתב מווינסטון צ'רציל, המורה על סודיות בת 50 שנה לתיאורו של טייס קרב בריטי על מפגש עם עצם בלתי מזוהה.

במסמכים, ששחרר הארכיב הלאומי של בריטניה, מכתבים וציורים של תושבים בריטים שפגשו לכאורה בחוצנים, וכן עדויות רשמיות חסויות של הממשל הבריטי, המתארות צפייה בעצמים מסתוריים בבריטניה. אחד המסמכים, שנכתב בידי גורמים ממשרד הביטחון הבריטי, מתייחס למכתב המספר על מפגש בין "עצם מתכתי לא מזוהה" שהתקרב למטוס של חיל האוויר המלכותי בזמן חזרתו ממשימה באירופה בזמן מלחמת העולם השנייה. כותב המסמך סיפר כי סבו היה נוכח בפגישה בין ראש ממשלת בריטניה בזמן המלחמה, וינסטון צ'רצ'יל ונשיא ארה"ב דוויט אייזנהאואר, במהלכה השניים הביעו דאגה מהתקרית והחליטו להשאירה סודית.

במהלך השנים האחרונות שיחררה ממשלת בריטניה תיקים חסויים וסודיים המתעדים צפייה בכלים מסתוריים מעל ערי המדינה. בחלק מהמקרים נמצאו לתיעודים הסברים שונים, כמו ההסבר כי היה דובר במטאור שנשרף באטמוספרה של כדור הארץ, אך רבים נוספים נותרו ללא פיענוח והסבר.

כך למשל, במסמך משנת 1997 תוארו דיווחים על "בום על קולי" ומיד לאחר מכן על מטוס מסתורי שהתרסק בצפון המדינה, אך למרות מאמצים נרחבים של המשטרה המקומית, לא נמצאו באזור ההתרסקות שרידי מטוס. במסמך אחר תואר עב"ם בצורת משולש מעל ביתו של אחד משרי הפנים הבריטים שהתגורר בקנת אך בחקירות התברר כי נרשמה פריצה באבטחת הבית. במקרה נוסף משנת 1995, מתואר טייס מטוס מסחרי שדיווח בזמן התקרבותו לשדה התעופה במנצ'סטר על עצם שכמעט התנגש במטוסו וכן במקביל דיווחו עדים מהקרקע על התקרית ואף ציירו את העצם, שתואר כ"גדול פי 20 ממגרש כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully