וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליארדרים בארה"ב יתרמו מחצית מהונם לצדקה

אילי ההון האמריקאים וורן באפט וביל גייטס החליטו לגייס מאות מעמיתיהם המיליארדרים למבצע צדקה חסר תקדים, לפיו כל אחד מהם יתרום למעלה ממחצית מהונו. 40 כבר חתמו עד כה

40 מיליארדרים אמריקאים הודיעו היום (רביעי) כי יתרמו לפחות מחצית מהונם לצדקה, במסגרת קמפיין שמובילים איל ההון וורן באפט ויו"ר מועצת המנהלים של "מיקרוסופט" ומייסד החברה, ביל גייטס.

כבר בחודש יוני החליטו גייטס ובאפט על השקת המבצע, שכונה "ההבטחה לתת" (The Giving Pledge). השניים פעלו באופן נמרץ לשכנע מאות מעמיתיהם הנדבנים האמריקאים להצטרף לקמפיין. גייטס, באפט ויתר החתומים על הקמפיין מתכוונים להמשיך במסע השכנוע ולצרף לשורותיהם עוד מאות מעשירי ארצות הברית. במסגרת תנאי הקמפיין, כל מיליארד חותם על הצהרה לפיה הוא יעביר לצדקה לפחות מחצית מהונו – עוד בחייו או לאחר מותו.

בין המיליארדרים שהצטרפו לקמפיין הצדקה: ראש עיריית ניו יורק ואיש העסקים היהודי-אמריקאי מייקל בלומברג, איל המדיה ומנכ"ל חברת IAC בארי דילר, מייסד חברת התכנה "אוראקל" ומנכ"ל החברה לארי אליסון, טייקון האנרגיה והפיננסים טומאס בון פיקנס, טד טרנר - איש העסקים שאחראי בין השאר על הקמת CNN, איל ההון ונצר למשפחת רוקפלר הידועה דיוויד קופלר ואיש העסקים רונלד פרלמן.

עם זאת, בעיתונות האמריקאית מטילים ספק באשר למידת המחויבות של החותמים לפרויקט הפילנתרופי, ויש שמעריכים כי הצטרפותם לקמפיין נועדה אך ורק לשיפור תדמיתם הציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully