וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו מזל טוב: אובמה חוגג 49 בלי המשפחה

ללא רעייתו ובנותיו ועם שיער שמאפיר מדי חודש בבית הלבן, יחגוג הנשיא האמריקאי ברק אובמה את יום הולדתו ה-49. פעילי המפלגה הדמוקרטית יערכו כ-500 מסיבות לציון המאורע המשמח

מישל וסשה נופשות בקוסטה דה סול בספרד, מליה במחנה קיץ, והנשיא האמריקאי ברק אובמה נותר לחגוג את יום הולדתו ה-49 לבד. טוב, לא ממש לבד. את היום המשמח החל היום (רביעי) הוא יציין עם חברים בעיר הולדתו שיקגו, שם יבלה את הלילה בביתו הפרטי. למחרת הוא יערוך ביקור במפעל רכב בעיר, ובערב ישתתף בערב התרמה של המפלגה הדמוקרטית.

ברק אובמה והלן תומאס בבית הלבן. רויטרס
בשנה שעברה חגג אובמה את יום הולדתו עם העיתונאית הלן תומאס, שגם היא נולדה ב-4 באוגוסט/רויטרס

במקביל, תומכיו עורכים כ-500 מסיבות ברחבי המדינה כדי להתחיל את מערכת הבחירות של המפלגה הדמוקרטית לקונגרס. הדמוקרטים זקוקים לתוצאות טובות בבחירות בנובמבר על מנת לשמור על הרוב הזעום שלהם.

לפי ה"וושינגטון פוסט", המסיבות המתוכננות כוללת חפלות בנוסח הוואי, ארוחות ערב בפיניקס, ואירוע "Yes We Cake" באוונסטון שבאילינוי. בנוסף, הפעילים התבקשו לקיים 49 שיחות טלפון למצביעים פוטנציאלים.

משפחת אובמה חוזרת מחופשה במיין. Manuel Balce Ceneta, AP
הפעם מישל והבנות החליטו לצאת לחופשה בלי ברק/AP, Manuel Balce Ceneta

שנה לפני חגיגות היובל, מודה הנשיא הצעיר כי הגיל כבר מתחיל לתת את אותותיו: שערו מאפיר והמטבוליזם שלו האט. "יש לי הרבה יותר שערות לבנות מאשר בשנה שעברה", אמר אובמה בכינוס השבוע והוסיף כי בכל חודש בתפקיד נוספות לו שערות לבנות. ובנוסף על העובדה שהמשפחה שלו נטשה אותו, יש לו סיבות נוספות להיות פחות שמח. שנה וחצי אחרי שנכנס לבית הלבן, שיעור התמיכה בנשיא ירד ל-45%, בעוד הכלכלה ושוק העבודה האמריקאים מתקשים להתאושש.

אובמה יזכה גם לכרטיס ברכה וירטואלי עליו חתמו אלפים מתומכים. את המתנה יזמה מישל אובמה, שהקימה לכבוד המאורע אתר אינטרנט מיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כרטיס הברכה הוירטואלי עליו חתמו תומכי ברק אובמה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully