וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריסטול פיילין ולוי ג'ונסטון כבר לא

פחות משלושה שבועות אחרי שבריסטול פיילין ולוי ג'ונסטון הודיעו על אירוסיהם, למורת רוחה של שרה פיילין, נפרדה בריסטול מאבי בנה

אחרי שהודיעו מעל דפי השבועון האמריקאי "פיפל" כי הם מתכוונים להתחתן, החליטה בריסטול פיילין לבטל את אירוסיה ללוי ג'ונסטון. "זה נגמר, נפרדתי ממנו", אמרה בתה של שרה פיילין ל"פיפל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים את זה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי בריסטול, בת 19, היחסים עם אבי טריפ, בנה בן השנה וחצי, החריפו, למרבה האירוניה, ביום שבו הם פרסמו בפומבי את דבר אירוסיהם. באותו יום, רק לפני פחות משלושה שבועות, אמר לה לוי שייתכן שהוא אביו של תינוק של צעירה אחרת. למרות שפיילין הצעירה לא נקבה בשמה של האם, האקסית ההרה של ג'ונסטון מכחישה כי הוא זה שהכניס אותה להריון.

אולם, לדברי בריסטול, "הקש האחרון" ששבר את גב אופרת הסבון הזאת היה כשג'ונסטון אמר לה שהוא טס להוליווד כדי לראות תערוכת ציד, כשלמעשה הוא הצטלם לקליפ בו לועגים על משפחתה. "הוא פשוט אובססיבי לגבי אור הזרקורים, והוא עבד עלי", אמרה בריסטול.

אמה, מושלת אלסקה לשעבר ופוליטיקאית בכירה במפלגה הרפובליקנית, לא תמכה בחידוש היחסים בין השניים. בתגובה להתפתחות המרעישה, היא מסרה ל"פיפל": "הייתי רוצה שבריסטול תהיה מסוגלת להתקדם, בעזרת הרוח הסלחנית, האצילה, והאופטי מיפית שלה, אבל מעכשיו היא תדע שהיא צריכה לבטוח אבל גם לאמת. בריסטול היא חזקה, היא עצמאית, והיא יודעת מה טוב לבנה". דוברו של ג'ונסטון לא מסר תגובה לשבועון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully